cuffme Skrevet 11. september 2011 Share Skrevet 11. september 2011 Noen som kunne tenkt seg å assistere ei venninne og meg i en slik setting som er skrevet her: http://norcuckold.com/showthread.php/1101-Fantasi-Innel%C3%A5st-i-CB ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest WideLoad Skrevet 12. september 2011 Share Skrevet 12. september 2011 Vet ikke hvor på sørlandet dere holder til men bor i Arendal. Send meg gjerne en pm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest olabuksa Skrevet 30. juli 2012 Share Skrevet 30. juli 2012 Funnet kandidat? om ikke, pm meg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Latex_Master Skrevet 31. juli 2012 Share Skrevet 31. juli 2012 hørts jo artig ut fortell meg hvor dere er på sørlandet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigmundsen72 Skrevet 3. august 2012 Share Skrevet 3. august 2012 hei ja det var litt av et ønske. jeg kan meget gjærne være den som oppfyller dette ønsket deres. bare send pm det bor i krsand Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.