Jump to content

Date til dama fra kjæresten!

Dansejenta

Recommended Posts

Jeg har fått i oppdrag å finne en date til kjæresten min. Hun elsker å date og vil gjerne komme i kontakt med noen som kan gi henne litt spenning i hverdagen! Hun har alltid elsket å flørte og spesielt bli flørtet med. Så en spennende førstegangsmøte under noen alkoholenheter på en bar, kino eller en film i sofaen i en god armkrok. Eller kom hjem og klin litt på sofaen/kose mens jeg varter dere opp med eventuelle drinker eller mat! Så her er det bare å slå seg løs.

Hun søker menn eller damer mellom 25-50 år i Oslo. Du må være pen og villig til å vise bilde.

Vi er veldig nye i dette gamet og har blitt enige om at hvis dere skal kysse uten meg, så må jeg ha en snap bevis og hvis dere bestemmer dere for noe mere, så må jeg være tilsette som en cuckold. VELDIG viktig. Reglene nå er at alt utenom penetrering er lov. Så ikke mas om å få stikke den inn. Vi gjør ikke noe som vi ikke har planlagt og vil ta det rooolig i starten.

God kveld :) Mvh Cucken

• 2 weeks later...