Gå til innhold

Jente 29 søker eldre dominant


dprincess

Anbefalte innlegg

Jeg er en 29 år gammel jente som ser etter en eldre (39-54 år), dominerende og bestemt mann fra Oslo som vet hva han vil og kan ta for seg.

 

Hvis vi møtes vil du kunne bruke alle hullene mine som du vil, med noen få begrensninger, hvor fokuset er din nytelse og hva jeg kan gjøre for å oppfylle dine lyster og fantasier. Liker dette best, og gjerne når du også er litt slem.

 

Som sagt, noen få begrensninger. Ikke intressert i avføring, kvelning, sår og andre merker, blodstopp, utvidelse av fitta, lugging, elektrisitet osv.

 

Jeg ønsker gjerne å bli delt med dine venner, enten om det er en av gangen eller mange samtidig. Fantaserer om å bli blindfolded, vist fram for dine venner som jeg må adlyde, kanskje bli bundet på soverommet og tatt av en eller flere om gangen.

 

Mannen jeg er gift med ønsker ikke å treffe eller se deg, men vil gjerne ha opptak eller bilder av det du gjør med meg.

 

Jeg forventer diskresjon, og at du er sykdomsfri og venn med såpe.

 

Hvis du er interessert, send meg en privat melding med informasjon om deg, hva du ville gjort med meg og snap brukeren din.

  • Sexy 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 måned senere...
Jeg er en 29 år gammel jente som ser etter en eldre (39-54 år), dominerende og bestemt mann fra Oslo som vet hva han vil og kan ta for seg.

 

Hvis vi møtes vil du kunne bruke alle hullene mine som du vil, med noen få begrensninger, hvor fokuset er din nytelse og hva jeg kan gjøre for å oppfylle dine lyster og fantasier. Liker dette best, og gjerne når du også er litt slem.

 

Som sagt, noen få begrensninger. Ikke intressert i avføring, kvelning, sår og andre merker, blodstopp, utvidelse av fitta, lugging, elektrisitet osv.

 

Jeg ønsker gjerne å bli delt med dine venner, enten om det er en av gangen eller mange samtidig. Fantaserer om å bli blindfolded, vist fram for dine venner som jeg må adlyde, kanskje bli bundet på soverommet og tatt av en eller flere om gangen.

 

Mannen jeg er gift med ønsker ikke å treffe eller se deg, men vil gjerne ha opptak eller bilder av det du gjør med meg.

 

Jeg forventer diskresjon, og at du er sykdomsfri og venn med såpe.

 

Hvis du er interessert, send meg en privat melding med informasjon om deg, hva du ville gjort med meg og snap brukeren din.

 

Hei Vivaldi alias Sofuskatt vil gjerne ha kontakt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 måned senere...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...