maria Skrevet 6. september 2011 Share Skrevet 6. september 2011 Prøver på denne måten komme i kontakt med en cuckoldres for nærmere bekjentskap. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iorna Skrevet 6. september 2011 Share Skrevet 6. september 2011 bra, jeg vil gjerne møtes og snakke om felles lyster Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Morjor Skrevet 10. november 2011 Share Skrevet 10. november 2011 Prøver på denne måten komme i kontakt med en cuckoldres for nærmere bekjentskap. Ta gjerne kontakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest frekklek Skrevet 20. november 2011 Share Skrevet 20. november 2011 Hei. :-) Ta gjerne kontakt. :-) M Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maria Skrevet 15. desember 2011 Forfatter Share Skrevet 15. desember 2011 Hei! Som du ser søker jeg en partner med denne legning, selv er jeg en mann som etter 20 års samboforhold som nå er over ønsker å ta steget helt ut når jeg først ønsker å starte på nytt, mulig dette er feil fora, men kansje får man svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest frekklek Skrevet 16. desember 2011 Share Skrevet 16. desember 2011 Høres spennende ut. Send meld, så sms.. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas64 Skrevet 9. januar 2012 Share Skrevet 9. januar 2012 Høres spennende ut. Ta gjerne kontakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.