maria Posted September 6, 2011 Share Posted September 6, 2011 Prøver på denne måten komme i kontakt med en cuckoldres for nærmere bekjentskap. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iorna Posted September 6, 2011 Share Posted September 6, 2011 bra, jeg vil gjerne møtes og snakke om felles lyster Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Morjor Posted November 10, 2011 Share Posted November 10, 2011 Prøver på denne måten komme i kontakt med en cuckoldres for nærmere bekjentskap. Ta gjerne kontakt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest frekklek Posted November 20, 2011 Share Posted November 20, 2011 Hei. :-) Ta gjerne kontakt. :-) M Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maria Posted December 15, 2011 Author Share Posted December 15, 2011 Hei! Som du ser søker jeg en partner med denne legning, selv er jeg en mann som etter 20 års samboforhold som nå er over ønsker å ta steget helt ut når jeg først ønsker å starte på nytt, mulig dette er feil fora, men kansje får man svar:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest frekklek Posted December 16, 2011 Share Posted December 16, 2011 Høres spennende ut. Send meld, så sms.. :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas64 Posted January 9, 2012 Share Posted January 9, 2012 Høres spennende ut. Ta gjerne kontakt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts