Unggutten98 Skrevet 29. august 2019 Share Skrevet 29. august 2019 Hei! Har lurt litt på om det er noen damer her inne som ser etter en ung bull. Det jeg tenker er om det er noen grunn til å prøve, ettersom at det virker som de fleste ser etter godt voksne menn, og ikke en ung mann som meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Par83/85Stvg Skrevet 29. august 2019 Share Skrevet 29. august 2019 Mitt inntrykk er at mange cuckolds gjerne søker yngre buller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unggutten98 Skrevet 30. august 2019 Forfatter Share Skrevet 30. august 2019 Okei, de fleste jeg har snakket med har søkt eldre, kanskje jeg bare er uheldig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Playcouple Skrevet 1. september 2019 Share Skrevet 1. september 2019 Vi vil bare ha ung bull. Max 25 år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nysgjerrigper1 Skrevet 2. september 2019 Share Skrevet 2. september 2019 Det handler om selvtillit og evne til å faktisk være en person som kan ta styringen i en slik situasjon, mer enn alderen i seg selv... lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. september 2019 Share Skrevet 6. september 2019 Unge Bulls er særdeles velkomne, forutsatt at de skjønner spillet. Jeg er lykkelig med min mann og ønsker ikke det forskjøvet på noen som helst måte. De må samtidig være innstilt på, og gjerne ønske, at min mann blir involvert på den måten vi/han ønsker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Playcouple Skrevet 12. oktober 2019 Share Skrevet 12. oktober 2019 Vi søker ung. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ungbull23 Skrevet 6. februar 2020 Share Skrevet 6. februar 2020 Søker eldre par. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.