PolyLynn Skrevet 25. august 2019 Share Skrevet 25. august 2019 Jeg er ikke spesielt prippen... Men... En del av reklamene her får fitten til å tørke inn og se lysten til å flagge ut. Blir kjappt kvitt kåtheten som fikk meg til å logge på i utgangspunktet når en ser reklamer som omtaler kvinner som bitches og stygge... Er det virkelig dette noe dere vil assosieres med cuckold.no? Disse mennene dere ønsker som klientell... I så fall har ikke jeg spesielt lyst å være det må innrømmes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Webmaster Skrevet 25. august 2019 Share Skrevet 25. august 2019 Hei Polylynn, Takk for at du sier fra om dette. Neste gang du ser denne reklamen (eller andre som ligner), send meg eller "Admin" en pm med linken bildet peker til, så kan vi fjerne den. Dette kan du gjøre ved å trykke noen få sekunder på bildet og trykke "Kopier nettstedadresse". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.