nuggi Posted September 5, 2011 Share Posted September 5, 2011 Hei alle sammen.... send en hilsen...jeg har det ikke travelt, men er veldig seriøs på dette. Er ikke helt tilpass å dra på byen å sjekke opp damer som er sammen med noen...det går ofte galt... Mange som søker etter en lekevenn, men her er jeg ihvertfall...og ja...det er meg på bildet... snkz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oslo1975 Posted September 15, 2011 Share Posted September 15, 2011 Sjekke opp damer på byen når du vet typen hennes bare liker det da ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nuggi Posted September 18, 2011 Author Share Posted September 18, 2011 hehehe....hadde vært tøft å testet det ut en dag på byen.... gått opp til en din dame og bare lagt ann på hu og typen hadde digga det....det hadde vært luksus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts