nuggi Skrevet 5. september 2011 Share Skrevet 5. september 2011 Hei alle sammen.... send en hilsen...jeg har det ikke travelt, men er veldig seriøs på dette. Er ikke helt tilpass å dra på byen å sjekke opp damer som er sammen med noen...det går ofte galt... Mange som søker etter en lekevenn, men her er jeg ihvertfall...og ja...det er meg på bildet... snkz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oslo1975 Skrevet 15. september 2011 Share Skrevet 15. september 2011 Sjekke opp damer på byen når du vet typen hennes bare liker det da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nuggi Skrevet 18. september 2011 Forfatter Share Skrevet 18. september 2011 hehehe....hadde vært tøft å testet det ut en dag på byen.... gått opp til en din dame og bare lagt ann på hu og typen hadde digga det....det hadde vært luksus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.