Gå til innhold

Søker mann for uforpliktende treff Oslo/september


Gjest Latexhotwifey

Anbefalte innlegg

Gjest Latexhotwifey

Han er 35, hun er 28. Søker mann til treff i Oslo i September.

 

Hotwife/stag, han vil både se på og delta så du må være helt ok med dette. Dette er vår første gang, og dette er vår fantasi vi har derfor noen spesifikke krav, håper du kan respektere dette :) Vi skjønner at alle har følelser, men vi er kun ute etter en pikk, hun vil knulles hardt, så vil vi være alene etterpå. Hvis dette ikke er noe for deg, og du søker noe fast, så trenger du ikke svare. Dette er for deg som kan tenke deg å ha et uforpliktende knull med en deilig ung dame i latex. :)

 

Om henne:

- Deeptroat, elsker å knulles i halsen

- Veldig sensitiv, kommer lett fra penetrering

- Elsker dirtytalk og bli brukt som en tøs

- Analsex dersom du har riktig størrelse (ikke for stor)

 

Om deg:

- Du er mellom 20-45

- Gjerne trent og tar vare på deg selv

- Størrelse er ikke så viktig, bedre å være ærlig (men er du over snittet er det jo veldig positivt)

 

Det andre kan vi bli enig om! Eksakt dato er vi også ikke helt sikre på, kan være litt fleksible her, men det er snakk om hotellhelg i slutten av september

 

Bilde er på profilen :)

 

Hvis du sender oss melding, beskriv gjerne hvordan du ser for deg dette. Hvordan vil du bruke henne? Skriv også litt om din erfaring (vi har null, det gjør ingenting om du også er ny) Vi ønsker også bilder av både utstyr og kropp før vi svarer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg må si at bildet av henne og ikke minst det dere søker var veldig spennende. Bildet ser veldig bra ut og det å kunne tilby dere å hjelpe å leve ut deres fantasier sitter egentlig ikke så veldig langt inne, hehe.

 

Jeg er en kjekk, oppegående kar på 42 år som elsker settingen med å treffe par for å hjelpe de med å få realisert fantasier, både hvor jeg og dama utnytter hverandre gjensidig samt også i settinger hvor alle deltar.

 

Jeg har noen bilder på min profil, ta en titt og se hva dere synes. Antar at jeg hører fra dere igjen.

 

H

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...