mrogmrsX Skrevet 27. juli 2019 Share Skrevet 27. juli 2019 Hei Par i slutten av 20-årene søker ekstra mann for mye glede og kos, gjerne fast! Du bør ha dette: - Være høyere 175cm. - Normal kropp til trent (ikke for stor). - Størrelse på utstyret er ikke like viktig som hvordan den ser ut. - Være i Oslo området. - Sosialt anlagt. Vi har ikke mange krav, men er viktig for oss at det både er fysisk og sosial kjemi! Vi har lite erfaring med dette fra før, og tar vår tid til å finne den rette ekstra. Så derfor svarer vi ikke på meldinger som "knulle nå?". Vi har bilder på profilen, og det er en fordel om de som tar kontakt har det samme Ta kontakt om du er innenfor bør-kravene:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impregnator Skrevet 28. juli 2019 Share Skrevet 28. juli 2019 Sjekk ut profilen min ?.. Jeg er «innafor» bør-kravene og møter dere gjerne hvis dere vil. Seriøs, erfaren og hyggelig Bull ☺️ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Rollesexshow Skrevet 28. juli 2019 Share Skrevet 28. juli 2019 Har sendt deg en PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gladiator Skrevet 29. juli 2019 Share Skrevet 29. juli 2019 Hei, gladiator her 25 år hehe. Desverre har jeg ikke noen bilder ettersom jeg ønsker å holde min id sjult her. Jeg tennes av å dominere andre sine damer å har referanser om ønskelig ?vi kan ta en prat på kik , snap for bilder å om kjemien er på plass . Jeg er 190 høy og 120 kg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vivaldi Skrevet 8. august 2019 Share Skrevet 8. august 2019 Hei Par i slutten av 20-årene søker ekstra mann for mye glede og kos, gjerne fast! Du bør ha dette: - Være høyere 175cm. - Normal kropp til trent (ikke for stor). - Størrelse på utstyret er ikke like viktig som hvordan den ser ut. - Være i Oslo området. - Sosialt anlagt. Vi har ikke mange krav, men er viktig for oss at det både er fysisk og sosial kjemi! Vi har lite erfaring med dette fra før, og tar vår tid til å finne den rette ekstra. Så derfor svarer vi ikke på meldinger som "knulle nå?". Vi har bilder på profilen, og det er en fordel om de som tar kontakt har det samme Ta kontakt om du er innenfor bør-kravene:) Hei Vivaldi er klar! Erfaren mann på 57 år, velutstyrt! Hårete relativt kraftig kropp! Bor i Oslo, og kan være fast partner! Arbeider med profilbilde, men kan evt sendes privat! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mike86 Skrevet 9. august 2019 Share Skrevet 9. august 2019 Ta en titt på profilen min. Jeg bor i Oslo og er erfaren. Ta kontakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WifeLover Skrevet 14. august 2019 Share Skrevet 14. august 2019 (endret) Hei dere, kjekk og erfaren mann her, 187 cm, 43, kjekk, velstelt og sporty, blir gjerne kjent med dere, har bilde av ansikt på snap: (*fjernet) Endret 18. august 2019 av Admin Snap, kik, e-post, etc ikke lov å legge ut offentlig, ref forumets Brukervilkår Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hingst89 Skrevet 17. august 2019 Share Skrevet 17. august 2019 (endret) Hei, ung kjekk og velustyrt mann på 30. Kan nåes på snapchat: (*fjernet) Endret 18. august 2019 av Admin Snap, kik, e-post, etc ikke lov å legge ut offentlig, ref forumets Brukervilkår Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oslo-mannen Skrevet 1. september 2019 Share Skrevet 1. september 2019 Hei om meg bor i Oslo søker lek morro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.