Gå til innhold

Ungt par søker mann/menn - Oslo!


mrogmrsX

Anbefalte innlegg

Hei :)

 

Par i slutten av 20-årene søker ekstra mann for mye glede og kos, gjerne fast! :)

Du bør ha dette:

- Være høyere 175cm.

- Normal kropp til trent (ikke for stor).

- Størrelse på utstyret er ikke like viktig som hvordan den ser ut.

- Være i Oslo området.

- Sosialt anlagt.

 

Vi har ikke mange krav, men er viktig for oss at det både er fysisk og sosial kjemi!

Vi har lite erfaring med dette fra før, og tar vår tid til å finne den rette ekstra. Så derfor svarer vi ikke på meldinger som "knulle nå?".

 

Vi har bilder på profilen, og det er en fordel om de som tar kontakt har det samme :)

 

Ta kontakt om du er innenfor bør-kravene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, gladiator her 25 år hehe. Desverre har jeg ikke noen bilder ettersom jeg ønsker å holde min id sjult her. Jeg tennes av å dominere andre sine damer å har referanser om ønskelig ?vi kan ta en prat på kik , snap for bilder å om kjemien er på plass ;). Jeg er 190 høy og 120 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Hei :)

 

Par i slutten av 20-årene søker ekstra mann for mye glede og kos, gjerne fast! :)

Du bør ha dette:

- Være høyere 175cm.

- Normal kropp til trent (ikke for stor).

- Størrelse på utstyret er ikke like viktig som hvordan den ser ut.

- Være i Oslo området.

- Sosialt anlagt.

 

Vi har ikke mange krav, men er viktig for oss at det både er fysisk og sosial kjemi!

Vi har lite erfaring med dette fra før, og tar vår tid til å finne den rette ekstra. Så derfor svarer vi ikke på meldinger som "knulle nå?".

 

Vi har bilder på profilen, og det er en fordel om de som tar kontakt har det samme :)

 

Ta kontakt om du er innenfor bør-kravene:)

 

Hei

Vivaldi er klar! Erfaren mann på 57 år, velutstyrt! Hårete relativt kraftig kropp! Bor i Oslo, og kan være fast partner! Arbeider med profilbilde, men kan evt sendes privat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere,

 

kjekk og erfaren mann her, 187 cm, 43, kjekk, velstelt og sporty, blir gjerne kjent med dere, har bilde av ansikt på snap:

(*fjernet)

Endret av Admin
Snap, kik, e-post, etc ikke lov å legge ut offentlig, ref forumets Brukervilkår
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...