Minni92 Skrevet 14. juli 2019 Share Skrevet 14. juli 2019 Hei. Jeg/ vi er på utkikk etter en cuckold relasjon i Oslo. Jeg (hun) er 27 og han er 31. Han vil ikke delta aktivt, men være til stede eller bli teaset via snap bilder/ filmer. Trenger ikke å vise ansikt. Har et stort ønske om å møte en mann som kan være med på å utforske forskjellige grisete sexuelle fantasier jeg har. Som er vill og som er sikker på seg selv. Som kan møte på kort tid og stiller opp. Ønsker en som har erfaring fra før, gjerne velutstyrt. Som kan komme innom i helger eller ukedager. Jeg kan sende bilder av meg selv og vil ha bilder tilbake før et eventuelt treff. Vi kan ta en chatt i forkant å se ann kjemi. Vil møte noen snart! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpplandsGutt Skrevet 16. juli 2019 Share Skrevet 16. juli 2019 Hei. Jeg er 22 år - ung, sprek og med en vill sexdriv. Kan holde på lenge og jeg gir meg ikke før du ikke orker mer. Har en del erfaring og kan møtes flere ganger om ønskelig, på kort advarsel. Vi kan godt sende bilder til hverandre for godkjenning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpplandsGutt Skrevet 16. juli 2019 Share Skrevet 16. juli 2019 Er foresten villig til å måtte utforske hva enn du ønsker. Ingenting er ute av min komfortsone. Jeg liker også å være dominant, bare så det er sagt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuck.you Skrevet 17. juli 2019 Share Skrevet 17. juli 2019 Jeg kan gi tøsa/deg hva du ønsker og vise typen din hvor grisete du er. Send meg en PM for raskere kontakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per fra bærum Skrevet 25. juli 2019 Share Skrevet 25. juli 2019 Om det kan være interessert med en mann på 58 så er jeg tilgjengelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hotwifemagneten Skrevet 26. juli 2019 Share Skrevet 26. juli 2019 Sprek og veltrent som kan komme på kort tid. Sjekk bildene mine si ifra om det er av interesse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gladiator Skrevet 29. juli 2019 Share Skrevet 29. juli 2019 Send meg gjerne en melding så vi blir bedre kjent og dere kan se meg på snap/kik. Hilsen en erfaren bull på 190 og 120 s Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maliradojica Skrevet 1. august 2019 Share Skrevet 1. august 2019 Hei Jeg er 40 år opprinnelig utenlandsk ( sør Europa) er interessert i treff med damer/par. For mer info ta gjerne kontakt ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mike86 Skrevet 5. august 2019 Share Skrevet 5. august 2019 Hei. Jeg er intressert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukermann Skrevet 10. august 2019 Share Skrevet 10. august 2019 (endret) Legg meg til: (*fjernet) (Jeg har stor kuk og spruter mye) Endret 10. august 2019 av Admin Snap, kik, etc ikke tillatt å legge ut, ref forumets Brukervilkår Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellsuperkul Skrevet 11. august 2019 Share Skrevet 11. august 2019 Hei.. kjekk mann her, stiller gjerne opp for å oppfylle dine ønsker.. er med på å utforske forskjellige grisete fantasier.. Håper å høre fra deg, så kan vi utveksle bilder før treff.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frendo Skrevet 13. august 2019 Share Skrevet 13. august 2019 OH, mann 42 her - jeg vil mer enn gjerne hjelpe til å gjøre det skikkelig crazy og bra for dere og jeg kan. si ifra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hothunter6 Skrevet 3. september 2019 Share Skrevet 3. september 2019 Hei Jeg er 35 år opprinnelig Fra India men har bodd i Norge neste hele livet. er interessert i treff med damer/par. Jeg har en del erfaring med hotwife og GB For mer info ta gjerne kontakt ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.