Guest Norwegianhubby Posted February 9, 2010 Share Posted February 9, 2010 (edited) Hei. Jeg har et problem da det gjelder hurtigsvar, med eller uten sitat. Denne feilkoden får jeg opp. Har skjedd fler ganger. Feil Følgende feil skjedde da denne meldingen ble sendt * This forum requires that you wait 30 seconds between posts. Please try again in 29 seconds. Noen peiling på hva det kan være? - Norwegianhubby Edited March 5, 2010 by Norwegianhubby Problem løst - Nanox Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nanox Posted February 9, 2010 Share Posted February 9, 2010 Hei Norwegianhubby! Feilen er at du trykker for mange ganger idet du oppretter innlegget, og da blir det 2 poster på en gang. (såkalt dobbelposting) Prøv heller å trykke på knappen 1 gang. - Nanox Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Norwegianhubby Posted February 9, 2010 Share Posted February 9, 2010 Hmm. Trykker bare en gang på " + svar på tråd" for å komme til "hurtigsvar", men allikevel får jeg denne feilen. Men det rare er at det kun skjer på noen topicer. Men mulig den trådløse musen trykker to ganger pga påvirkninger etc - Norwegianhubby Edit: Fikk samme feil nå også. Med bevisst en-gangs-trykking på datamusen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nanox Posted February 9, 2010 Share Posted February 9, 2010 Det må nok være feil på din data, jeg ser ingen feil i vår database. - Nanox Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iorna Posted February 10, 2010 Share Posted February 10, 2010 jeg har hatt akkurat samme problem fra begge mine maskiner. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nanox Posted February 10, 2010 Share Posted February 10, 2010 Jeg har gjort noen undersøkelser, og har funnet ut at spam-filteret på serveren ikke fungerer helt som det skal og det er det som skaper problemene. Vi skal fikse dette så fort det lar seg gjøre. - Nanox Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Norwegianhubby Posted February 15, 2010 Share Posted February 15, 2010 (edited) Dette er bare en test. Edit: SOM FUNKET! Til dere som har hatt samme problem: Jeg brukte Firefox som nettleser, men da jeg skiftet over til IE 8 funket alt som vanlig. Løsningen min ble å holde meg trofast til Firefox, men avinstallere Firefox, slette alle Firefox filene fra dataen og legge Firefox inn på nytt - Norwegianhubby Edited February 15, 2010 by Norwegianhubby Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts