Gå til innhold

Erfaringer fra Club Fantasy


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Ser at spørsmålet delvis har blitt stilt i en annen tråd tidligere uten svar, så tenkte å se om man fikk mer svar nå :)

 

Club Fantasy åpnet for ikke så lenge siden. Er det noen som har vært der, som har hatt en positiv/negativ erfaring?

Hvordan er fordelingen mellom menn og par?(på kvelder som er åpent for single menn).

I hvilket tempo går en kveld der?

 

Vi har aldri vært på noe slikt, men det virker veldig spennende og vi har lyst til å kanskje prøve oss! Håper noen svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest FarmQueen

Tror muligens det er min tråd du refererer til med spørsmål om Club Fantasy ? Ser at det er flere som har svart meg inne på nakenprat, og de sier det er en fin klubb med mye forskjellige mennesker. Intet press eller mas, tvert imot blir vi ferskinger tatt godt vare på.

Fordelingen kjønn på de kvelder du etterspør vet jeg ikke så mye om, da mannen min og jeg planlegger besøk på par og jente-kveld, i håp om at han skal få ha en deilig kveld med en eller flere damer - mens jeg vil bare nyte synet ? Vi skal dit førstkommende lørdag. Skal vi 'ferskinger' slå følge? Kan jo ta en titt på profilen min også, kanskje den vakre kvinnen din ser noe hun liker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...