Gå til innhold

Sissy


Gjest mywife

Anbefalte innlegg

Gjest mywife

Hei

 

Dette er basert på sann fortelling

Det gjelder meg og min ex kone.

Jeg giftet meg med hun og hentet henne til Norge for litt over 2 år siden.

Hun er en tradisjonell flott ærbar kvinne på 23 år

Vi er opprinnelig fra midtøsten og har et barn sammen.

for 6 måneder siden ble det store ble det store problemer mellom meg og hun.

Dette førte til at hun dro til krisesenteret og opphold seg der.

Siden jeg ville ha hun tilbake og viste hvilken krisesenter hun oppholdt seg på og prøvde å få andre til å overtale

henne om å komme tilbake, bestemte hun seg for å ta en 3 måneders besøksforbud.

I tillegg hadde hun søkt på separasjon i den perioden

Jeg ble ordentlig lei meg og var ganske i dårlig humør. Kunne heller ikke treffe barnet mitt.

Da besøksforbudet var over oppsøkte jeg henne via sosiale medier og hun var fortsatt ikke interessert.

Vi hadde en avtale mellom oss at jeg kan være helgepappa til vår 2 år gamle datter.

Etterhvert med tiden fikk jeg komme til hun. Hun var da ferdig med krisesenter og bor nå på hybel.

Ikke fikk jeg heller ligge med hun.

 

En dag da jeg var hos hun, mens hun sto på kjøkkenet og lagde mat, så sjekka jeg telefonnummeret hennes.

Jeg gikk inn på whatsapp og så at hun hadde kontakt med en eldre norsk herre.

jeg ble litt sjokka og scrolla på telefonen hennes for å få mest mulig informasjon.

Jeg fikk med meg flere ting. At hun ville ha hjelp med å flytte på noe, montere et skap etc, men det var også en del flørting, blant annet han hadde ofte skrevet hvor vakker hun er og at arabiske damer er fine. En del av meldinger var også slettet. Men så kom jeg over en melding der det stå at hun savner hans dick.

Da skrev han at hun kan godt få den igjen.

Da ble jeg irritert og noterte hans nummer.

Jeg ville ikke snakke med henne om det , fordi jeg ville sjekke hennes mobil ved flere andre anledninger uten at hun vet om det.

 

Da jeg kom hjem ringte jeg denne herren. Han har et profilbilde på watsapp og er ikke akkurat den kjekkeste karen.

Virka som han var i midten av 50 årene.

Da jeg ringte han presenterte jeg meg selv og sa at hun jeg idag er separert med vil jeg gjerne ha hun tilbake.

Jeg sa også at telefonsamtalen mellom oss er hemmelig og at jeg lover å ikke ta det opp med min separerte kone.

Han fortalte meg at hun ikke vil ha meg mer og at de ikke er i forhold men at han en dag satt i bussen og så hun hadde barnevogn og flere saker hun flyttet ting på , så han tilbød henne hjelp siden han skulle av samme bussholdeplass som hun.

Når han hadde hjulpet henne, ga han henne nummeret sitt hvis hun hadde behov for mer hjelp.

Så ringte hun han ofte for å spørre om hjelp. Som å hente en vaskemaskin som hun hadde sett på finn, montere en et skap, og andre små detaljer.

Han fortalte videre at den første gangen hun åpnet døra så hadde hun ikke noe på hodet. Vanligvis går hun ut med hijab.

Andre gangen var hun mer sexy kledd, trange fine klær.

Tredje gangen da han kom tidlig fordi det var lekkasje fra vannkranen, hadde hun på seg nattkjolen, og han kunne se de fine formene hennes.

 

Han fortalte meg at hun slapp seg mer løs med tiden og ikke hadde noe anstrengt forhold.

Videre sa han at min separerte kone er nydelig og at jeg har vært heldig den tiden vi bodde sammen.

Så kom spørsmålet mitt.

Hadde du sex med hun?

Han ble stille og svarte en svak ja.

Hva gjorde dere sa jeg.

Han snakket rett ut og sa at den dagen hun hadde på seg fin sort nattkjole , så holdt han henne i hånden og flørtet litt med hun. Han kysset henne i leppene og hun reagerte litt med å ikke være helt åpen for videre kroppskontakt.

En annen dag da jeg skulle ha barnet mitt over natten i en helg, inviterte han henne hjem til seg selv.

Da spurte jeg hva skjedde?

Han sa vi hadde sex.

 

Jeg sa det er trist fordi jeg vil jo gjerne ha min kone tilbake og liker ikke at slikt skjer.

Han sa at han forstår det men at hun bor nå i Norge og er separert så hun bestemmer hva hun vil gjøre.

Hadde der sex flere ganger med tiden spurte jeg

Han sa ja. Og det er da jeg skjønte at jeg likte egentlig det. Jeg vet ikke hvorfor,men jeg tror nå jeg har cuckold inn i meg. Jeg ble litt stiv og begynte å småronke meg selv under samtalen.

Han beskrev videre hvordan de hadde sex og hva hun liker best og at det skjer noen ganger hos han og noen ganger hos henne , noen ganger mens barnet mitt sover og noen ganger mens barnet er hos meg og sa at de kun er sexvenner. Hun vil ikke innlede forhold på grunn av hennes religiøse bakgrunn.

 

Han sa at han forstår at jeg er sint, men slik er det bare.

I utgangspunktet var jeg sint, men over telefonsamtalen som varte minst en time var jeg mer nyskjerrig på hva de to holder på med.

Jeg følte meg maktesløs og en sissyboy. En eldre norsk mann utnytter seksuelt omgang med min vakre separerte kone som jeg ønsker å få hun tilbake.

 

En dag da jeg var hos hun så prøvde jeg å få sex, hun nektet, så sa jeg hvorfor? Har du kjæreste?

Hun så på meg en stund og sa nei. Hun tør ikke å innrømme det.

Er det noe galt med sexen vi hadde tidligere sa jeg.

Hun sa at jeg er ikke flink som andre.

Jeg sa andre, hvem er andre, har du prøvd med andre?

Hun ble stille, og sa nei.

 

Hjemligheten er at hun blir tatt godt og hardt av en mann på 57 år. Han kunne ha vært hennes pappa.

Ikke er han kjekk heller , og bilder han har på facebook viser en lubben sær kar.

Så jeg forstår ikke hva hun ser i han. Er det fordi han hjelper henne når hun trenger?

Er det fordi han er bedre i senga enn det jeg er?

Eller har han større penis?

Uansett er dette interessant og jeg får nesten lyst til å spørre om bilder eller video mens han knuller på min separerte kone. Men jeg tør ikke spørre helt, da forstår han at jeg er en cuckold.

 

Hvordan går jeg frem med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg var deg ville jeg latt henne gå. Siden hun havnet på krisesenter og fikk et besøksforbud på deg regner jeg med at det har skjedd alvorlige ting i deres forhold siden hun går så langt. I tillegg sniker du på telefonen hennes, det er heller ikke bra.... huff... blir oppgitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mywife

Hva som egentlig skjedde den kvelden er ikke noe som passer å skrive her sånn. Men alle menn fortjener også sjanse.

Jeg trives med at hun har funnet en elsker. Det jeg hater er at hun en dag er skilt fra meg og aldri kommer tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med bulltull. Uansett forhistorie og hvilke av de to sidene som har rett, står hun fritt til å bryte kontakten og forholdet når hun selv vil. Det har hun full rett til, uten å trenge å forklare seg hverken til deg eller andre. Det at hun går til et så drastisk skritt som å få et besøksforbud mot deg må bety at saken har en annen side du ikke sier noen ting om, men det er egentlig ikke relevant, hun har bestemt seg for at hun vil bryte forholdet. Du eier ikke dette mennesket og alt du kan gjøre er å godta at hun har gått videre, uansett hva du mener om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mywife

Besøskforbudet er over og I det siste treffer jeg henne ofte for å hente/levere fellesbarnet. Noen ganger er jeg på besøk hos henne ,spiser og diskuterer forskjellig ting. Det hun ikke vil innrømme er at hun later som hun fortsatt er en snill ærbar jente som oppfører seg slik som hun er oppdratt i sitt hjemmeland. Det hun egentlig er, det er at hun har fått seg en kar som utnytter henne seksuelt mot at han hjelper henne i diverse ting. Det hun ikke vet er at jeg vet om det og at jeg liker det. Det er like mye skam at jeg digger det og vil vite mer om hennes seksual liv, slik som henne som lar en annen mann få lov til å kose seg med hun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...