Gå til innhold

Søker mann over 48 for treff

Fruen1

Anbefalte innlegg

Hei.

Vi er et par som søker mann til henne for lek. Ønsker en som jeg/vi kan møte fast. Ønsket hennes er 48 år og oppover, normal kropp og utstyr og med glimt i øyet og god venn med vann og såpe :)

Du må ha treffsted.

Ta kontakt så ser vi hvor vi ender :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, likte denne profilen. Er utadvendt, lett å komme i kontakt med. Mener selv jeg er noen lunde normalt bygget selv om legen påstår at jeg er litt for lang i forhold til vekta. Har et usjenert hus med god uteplass mellom Hamar og Lillehammer.

Jeg liker å styre settingen, men det er ikke et must. Er hetero, men ikke sjenert overfor eget kjønn.

Håper å høre fra dere, kanskje finne en passende plass for et hei over en kopp kaffe.

Mvh

MrB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, godt voksen (men fortsatt leken) mann på 58 som gjerne vil treffe deg/dere.

Pendler til Oslo og har alt for mange kjedelige hotelkveldrr som kunne vært brukt mer nyttig . Hadde vært hyggelig å treffe dere til en kopp kaffe så ser vi om glimtet i øyet og skrotten forøvrig holder mål.

Om ikke annet - kunne jeg få lov til å massere fruen og gi henne en avslpappende og god opplevelse så gjør jeg det gjerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...