Gå til innhold

En frekk, absurd og våt opplevelse for en hotwife …..


Anbefalte innlegg

Skrevet av Anna ;)

Jeg har ganske nylig truffet en ung mann og møtt & lekt med ham en gang tidligere.

Han er 25 år yngre en meg, noe som gjør det hele både litt forbudt, men samtidig veldig frekt! Hans unge alder til tross, så er han likevel erfaren og ikke minst deilig ivrig og viril.. Han gjør alt for å forlate meg godt pult og full av juice til mannen min overtar….

 

Første treff starter på et hotellrom hvor han først barberer meg på badet og deretter blir det flere runder med deilig knulling og med mye sprut. Jeg blir fylt opp 2 ganger og jeg kunne kjenne det renne ut av meg. Herlig å kjenne en ung kropp som først knuller meg hardt, for deretter å etterlate meg slutty og våt i sengen…. Jeg nyter å bli slikket ren av mannen min etterpå, og jeg kjenner det renner ut av meg når jeg setter meg opp på mannen min og ber han om å slikke meg. Like fullt nyter jeg å kjenne han knuller meg hardt som “straff” for å ha vært så frekk og slutty i senga med en ung mann…

 

Neste treff med min boy-toy skulle bli et høydepunkt for meg i hotwife livet så langt… det hele starter med en frekk tekstmelding om hva han vil gjøre med meg! Dette skulle vise seg å bli starten på en heftig kveld litt senere; og meldingen lyder som følger “Med deg i leiligheten ville jeg tatt deg hardt oppetter stueveggen. Få deg til å skrike etter mer. Bøye deg over kjøkkenbenken og slikke den deilig fitta di. Få deg til å squirte over stuegulvet og fylle deg med mitt unge cum ?” - jeg leser dette flere ganger og kjenner jeg blir varm i hele kroppe og det sitrer i underlivet… squirting er noe jeg synes ser både utrolig frekt og deilig ut men jeg har ikke opplevd å squirte skikkelig, enda… etter litt mer dialog på sms så blir vi enige om at jeg skal møte ham for å få et lite squirte kurs, modul 1 er planlagt og vi avtaler dag og tid.

 

Han ber meg drikke masse vann før vi treffes, og sier at dette vil gi meg en ekstra bra opplevelse…. Våkner på morgenen dagen for treffet og kjenner jeg er veldig spent, - hodet mitt ser for meg bilder av meg selv i den frekke settingen og kroppen min sitrer av kåthet. Jeg drikker masse vann hele dagen mens forventningene bygger seg opp. Det pirrer meg enda mer når jeg vet at dårlige elever blir spanket og flinke elever som får toppkarakter blir etterlatt messy på rommet… Jeg møter ham og vi tar glass i baren mens vi snakker litt om det skal skje… vi er spente begge to og jeg kjenner forventningene er høyere en aldri før! Det varer ikke lenge før vi er klare for å gå opp på rommet, - belysningen er lett dempet og vi starter med å kysse og stå tett inntil hverandre oppetter veggen, vi kler av hverandre… han dasker meg lett på rompa på den sorte high-waist tightsen hvor blondetrusa skinner gjennom og jeg kjenner det svi deilig men ikke for mye.... Sorte strømper og blondeundertøy er det jeg synes er mest delikat, raffinert og sexy på samme tid og jeg elsker å kle meg i det….han liker det han også virker det som.

 

Snart er vi i senga og han legger meg ned på ryggen, kysser meg før han drar litt meg frem og ned i sengen, sprer beina mine og slikker meg deilig og bestemt i fitta, jeg kjenner klitten blir strammere og fitta mi åpner seg opp og er klar for mer… han stikker fingrene forsiktig inn og begynner å jobbe oppover med fingrene, - jeg kjenner en trykkende og deilig følelse komme raskt og jeg puster dypere og raskere… han jobber med fingrene og trykket bygger seg opp, han øker tempoet med fingrene og tar meg raskere og hardere og plutselig jeg kjenner det spruter masse, mange ganger men en helt ubeskrivelig deilig følelse i underlivet og kroppen brer om seg, imens det støtvis kommer stråler med deilig fittevann! Jeg stønner høyt og skriker av nytelse men jeg hører den våte lyden av fingrene hans som jobber inn og ut…. Sengetøyet er helt vått og det er jeg også… - jeg er helt satt ut av opplevelsen og det føles som en “utavkroppen” opplevelse å squirte på denne måten for første gang…. utrolig frekt og deilig på samme tid. Jeg tar et bilde av den store våte dammen i senga og sender til mannen min… og skriver “Masse squirt her…???”. Han svarer raskt at jeg er en “deilig slut og at han elsker det! ???” Men jeg er ikke ferdig, jeg vil oppleve mer av dette, - og kroppen min ber om mer og jeg spør “kan du gjøre det en gang til?” mens jeg smiler lurt. Han gliser frekt, nøler ikke og begynner med de samme bevegelsene og jeg kommer raskt med masse sprut igjen… helt rått og veldig deilig…. jeg blir liggende å nyte følelsen i kroppen en stund før jeg suger den unge harde og store kukens hans - han knuller meg litt før jeg sier at jeg vil sprute en gang til - jeg må spørre pent, men klart han vil gi mere sprut… både læremester og elev er ivrige og kort tid etter får han meg til å sprute nok en gang… fortsatt like vilt og deilig…. som en deilig avslutning pumper han meg full av unggutt-sperm og jeg blir liggende i senga smilende og fornøyd.

 

Kort oppsummert Modul 1 squirte-kurs gjennomført og bestått ;) Gleder meg allerede til Modul 2 :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...