Gå til innhold

i dag skal hun fylles opp


iorna

Anbefalte innlegg

Hun traff ham i går kveld på en fest med venner.

Jeg så tidlig at hun var interessert, tøyset og flørtet med ham.

I et kort skjørt med en ørliten string under.

Blikkene hennes mot meg for å være sikker på at jeg så, og DET gjorde jeg.

rundt midnatt kom hun bort til meg og dyttet noe i hånden min, "ta vare på denne du" sa hun.

Det var hennes lille string, som var gjennomvåt av kåte safter.

senere, da de fleste var godt, så jeg dem stå i det borteste hjørne av verandaen, praktisk talt usynlig for resten av selskapet. Der kysset de og hånden hans var i rask bevegelse i skrittet hennes. De avsluttet med det, gikk inn igjen mens jeg snek meg bort i hjørnet de hadde stått i og så at det var plaskvått på gulvet. Hun var blitt fingret hardt og sprutet voldsomt.

Det ble med det i går kveld, vi gikk hjem og hadde deilig sex mens hun fortalte alt som hadde skjedd.

Hun fortalte også at de hadde avtalt å møtes hjemme hos ham i formiddag for å knulle skikkelig. Hun er sååå kåt på tanken at vi har hatt vill sex igjen nå på morgenen og hun er ustoppelig kåt.

Jeg skal komme tilbake til mere når jeg for beskjed.

 

Ha en strålende kåt dag alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom ikke hjem før seint i går kveld. Utslitt men veldig fornøyd, De hadde knullet sammenhengende hele dagen med små pauser og to matpauser.

Han var imponerende utholdende og hadde kommet 4 ganger i henne. Hvor mange ganger hun hadde kommet visste hun ikke.

Gikk rett å la seg. Sover fortsatt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...