Gå til innhold

Rar kveld


Gjest Uregistrerte

Anbefalte innlegg

Gjest Uregistrerte

Hei, la meg fortelle dere om en veldig rar kveld.

 

Det vanlige cuckoldgreiene. Etter at hun har moret seg, forlater hun rommet. Bullen ber meg om å låse døra og hente nøkkelen. Jeg synes det var rart, men gjorde som så. Så ba han meg om å slikke han rent, noe jeg syntes var veldig rart, men jeg gjorde det ut av høflighet.

 

Plutselig slår han meg, slapper meg i ansiktet, og ber meg forsette. Han hold har i meg og. Har er bodybuilder og ekstremt kraftig og kjekk.

 

Så måtte jeg suge pikken hans, nipplene, kroppen osv

 

Han ba meg legge seg i fange hans med rumpa hevet i været. Jeg gjorde som så også startet han å slå meg hardt på rumpa flere ganger. Etter mange ganger, puttet han fingeren sin i hullet mitt. Er relevant tynn, så å dytte han vekk var bare umulig. Videre pulte han dritten ut av meg også begynte han å banke meg igjen, mobbe meg for den lille tissen min også videre igjen banke meg onkelig opp.

 

Noe jeg syntes var rart, veldig rart. Så ba han kona mi komme inn i rommet. Jeg var der, helt ødelagt, øye mitt så ikke ut engang. Han sa «Han er ferdig levert til deg» HVa tenker jeg? Så gikk jeg mot han og spurte om hva skjer?

 

Han bare du har vært en slem gutt mot kona di og jeg satt deg på plass. OM du ikke respekterer kona di 1 gang til, knekker jeg beina dine. Hva tenker dere?

 

Jeg må si jeg ble veldig kåt av det etterhvert, selv om jeg var skeptisk og syntes det var rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...