Gjest Uregistrerte Skrevet 12. mars 2019 Share Skrevet 12. mars 2019 Hei, la meg fortelle dere om en veldig rar kveld. Det vanlige cuckoldgreiene. Etter at hun har moret seg, forlater hun rommet. Bullen ber meg om å låse døra og hente nøkkelen. Jeg synes det var rart, men gjorde som så. Så ba han meg om å slikke han rent, noe jeg syntes var veldig rart, men jeg gjorde det ut av høflighet. Plutselig slår han meg, slapper meg i ansiktet, og ber meg forsette. Han hold har i meg og. Har er bodybuilder og ekstremt kraftig og kjekk. Så måtte jeg suge pikken hans, nipplene, kroppen osv Han ba meg legge seg i fange hans med rumpa hevet i været. Jeg gjorde som så også startet han å slå meg hardt på rumpa flere ganger. Etter mange ganger, puttet han fingeren sin i hullet mitt. Er relevant tynn, så å dytte han vekk var bare umulig. Videre pulte han dritten ut av meg også begynte han å banke meg igjen, mobbe meg for den lille tissen min også videre igjen banke meg onkelig opp. Noe jeg syntes var rart, veldig rart. Så ba han kona mi komme inn i rommet. Jeg var der, helt ødelagt, øye mitt så ikke ut engang. Han sa «Han er ferdig levert til deg» HVa tenker jeg? Så gikk jeg mot han og spurte om hva skjer? Han bare du har vært en slem gutt mot kona di og jeg satt deg på plass. OM du ikke respekterer kona di 1 gang til, knekker jeg beina dine. Hva tenker dere? Jeg må si jeg ble veldig kåt av det etterhvert, selv om jeg var skeptisk og syntes det var rart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smallpenisboy Skrevet 17. mars 2019 Share Skrevet 17. mars 2019 høres ikke safe sane and consensual ut Tror hvis d du skriver er sant så ble du voldtad Men tror å håper d bare er en deilig fantasi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cleanupman Skrevet 8. januar 2021 Share Skrevet 8. januar 2021 Å spille roller godt er bra, men agerende som reelt skader folk eller er mot noens vilje synes jeg er ugreit. Det er nok viktig å sammen avklare grenser og være enige om at det respekteres om noen sier stopp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.