Gå til innhold

Teaser i hverdagen..


Gjest Girly D

Anbefalte innlegg

Gjest Girly D

Det startet med en liten kommentar med ønske om å se mer av denne fyren…. mer enn de bildene han hadde lagt ut på profilen sin. Det var to-tre bilder som viste overkropp og en tykk halvslapp pikk. Jeg tenkte at om den var så tykk i halvslapp tilstand kunne jeg bare drømme om hvordan den var i erigert tilstand. Jeg la igjen en liten kommentar med oppmuntring om å legge ut flere bilder, svaret jeg fikk var at de bildene kunne heller være en liten teaser så måtte jeg vente og se om det kom mer. Jeg var på jakt etter en Bull som kunne kunsten å erte litt og her var det jammen meg en som startet rett på! ! Etter litt småprat frem og tilbake på chatten her inne la jeg han til på msn og det gikk ikke lange tiden før praten avslørte at her var det en med humor og dybde, bildene hans så bra ut, viktige mål for en Bull var allerede på plass men alderen på denne fyren var bare 23!! Rart egentlig hvordan alderen kan bety så mye når det egentlig betyr så lite! Fyren bød på seg selv i moderate doser, fortalte litt om tidligere erfaringer med Hotwifes som ikke var så veldig mye å rope Hurra for. La meg høre om en mann som ikke har fått oppleve en skikkelig blowjob før så er det nesten som jeg veiver med armene: Kom her!! I ren medlidenhet, I`ll help you!

Tankene vandret om hva jeg kunne gitt denne fyren av deilige opplevelser, og jeg kommenterte at jeg trodde nok at jeg var litt over gjennomsnittet begeistret for å suge …..og til trøst(eller fortvilelse) fortalte jeg han at jeg hadde gitt hubbyen min 1 ½ times blowjob for kort tid tilbake, Slikket, sugd, spytta og koste meg med lange seige tak . Så sier fyren:” Ja om du klarer 1 ½ time er du god, jeg har et ”handikap” som gjør at jentene ikke klarer å suge særlig lenge!”

Jøss! tenkte jeg, det var da veldig med selvgodhet denne karen hadde, sitte her å skryte på seg enorm størrelse og ikke ville vise det frem. Etter litt pirring og lokking hadde pikken hans reist seg og var klar for en liten show off som førte til en liten videochat der jeg fikk se vidunderet!

På skjermen min så jeg en Steinhard pikk som var halvveis gjemt bak en linning på ei joggebukse, hver gang han lente seg bak i benken kunne jeg se hvordan pikken la seg opp mot magen og forsvant nedi buksa hver gang han lente seg fram! Herregud så vakker den pikken var. Tankene raste av gårde, tanker om å kjenne den bankende harde pikken i hendene, dra forhuden tilbake og smake på det våte hodet….la tunga slikke rundt kransen , suge på den myke forhuden. Oh My God …..pulsen min steig flere hakk ved synet av denne fristelsen!

Han var ikke en rumpegutt, men en hengiven Puppegutt som tagg om å få se brystene mine live på skjermen, jeg kunne jo ikke være noe dårligere så toppen falt og begge satt vi der med go-sakene ute.” Jentene ”var ute og nedover skuldrene mine lå det lange håret mitt, jeg hvilte haka i hånden og prøvde nesten å krype gjennom skjermen for å få sett mest mulig. Fingrene fant veien til munnen og uten å være klar over det satt jeg og småbeit i både lepper og fingre. Tydeligvis gjorde det susen for fyren foran skjermen på andre siden da han gjorde meg oppmerksom på hva jeg drev med! Jeg fikk ilinger nedover ryggen når jeg satt og så på hånden han som raste opp og ned på skaftet bare jeg lot fingrene leke med brystvortene, confident booster uten like vil jeg vel kalle det med sånne deilige reaksjoner på brystene mine! Vi satt slik og ertet hverandre litt, snakk om ungkuk som visste å vise seg frem fra sin beste side til tross for at joggebuksa fortsatt var delvis på, tanker ble utvekslet og musa mi ble ikke mindre våt av at fyren ønsket å ta et godt grep i det lange håret mitt og pule munnen min det han var god for, Herregud, det ble vanskelig å puste for meg, fitta mi trakk seg sammen i forventning bare med tanken på å ligge på sengekanten med hodet utenfor og kjenne den feite kuken skli mellom leppene mine og langt bak i halsen. Våre felles interesser for hva han ville gjøre med meg fikk han til å komme, og med lyden av denne kåte fyren via cam svimlet det rett og slett for meg. Stolen jeg satt på var fuktig og hadde jeg ikke hatt min egen mann som lå med hard kuk og ventet på meg vet jeg ikke hva jeg skulle gjort, En dildo hadde IKKE veid opp for dette, det er helt sikkert, så gjenstår det og se hva som skjer lengre frem i tiden med denne Bullen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegianhubby

]For en utrolig deilig teaser ;) Er sikker på at den bullen må være en av de heldigste bullene på denne jordkloden! :D

Hold oss oppdatert ! ;)

Endret av Norwegianhubby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...