Gå til innhold

Forveksling av bilder.


Manandwife

Anbefalte innlegg

Jeg må bare komme med en beklagelse.

Jeg har ved en feil lagt ut et bilde som ikke var av meg, og en hw, men et bilde jeg må ha liggende på telefonen. Jeg har mer enn nok bilder av meg selv, med hw, og har ingen grunn til å bruke uriktige bilder i mine album.

Jeg er selv veldig irritert på folk som legger ut falske bilder, så dette er skikkelig flaut. Tusen takk for at jeg ble gjort oppmerksom på dette. Bildet er selvfølgelig slettet, og jeg har beklaget til den det gjeldet. Legger meg helt flat, og beklager igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du, BergenEnglishman.

Bare for å gjøre det klart, så er den feilen jeg gjorde oppklart, og ute av verden. Når det gjelder å reposte tidligere utlagte bilder, har vel det blitt gjort ganske mange ganger, av ganske mange andre også. Både av par, kvinner, og andre menn, uten at jeg kan se at hverken du, eller andre har hevet pekefingeren av den grunn. Så jeg føler meg ganske stolt, som må ha postet så fine bilder, at du, og et par andre menn har lagt såpass godt merke til bildene, at dere har fått med dere at de har blitt postet tidliger. Jeg valgte for en tid tilbake å gjøre alle mine album private, slik at ingen kunne se bildene mine. Det som skjedde var at jeg fikk noen meldinger fra noen par, og kvinner som skrev at de savnet bildene mine. Jeg lagde da et SAMLE-ALBUM, med noen få bilder, hvor jeg også opplyste at dette var noen gamle, og noen nye bilder, og at noen bilder har vært postet tidligere. Dette for å slippe slike kommentarer som du nå kommer med. Men det hjalp tydeligvis ikke, så derfor dette forhåpentligvis oppklarende svaret. Ønsker deg masse lykke til videre her inne, og takker igjen for din oppmerksomhet vedrørende mine bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

En annen kar la ut bilde av min pikk her på cuckold.no. Det var en dame som eh... har grunn til å gjenkjenne pikken min som gjorde meg oppmerksom på det. Hun hadde jo også sett samme bildet på min profil og visste jo at mitt bilde var ekte. Må jo innrømme at jeg ble litt overrasket. Hva håper man egentlig på ved å bruke andres bilder egentlig? Hvis du får treff på bakgrunn av noen andres bilder så er jo mulighetene til å skuffe ganske store? Hva tror de skjer når de trapper opp og innholdet slett ikke matcher pakningen? Håper de at damen skal si "tja det er jo opplagt at du har sendt falske bilder, men siden du nå uansett er her så får du vel bare knulle meg da". Ikke vet jeg.

 

Synes du er voksen som tar tyren ved hornene og innrømmer at du har gjort en feil. Med tanke på alle bildene du har lagt ut så ser jeg ingen grunn til å mistro at dette er noe annet enn et kjedelig uhell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...