Gå til innhold

Avtale på torsdag!


Gjest TheQueenAndSirDuke

Anbefalte innlegg

Gjest TheQueenAndSirDuke

Endelig har tøsen min fått seg en avtale igjen!

 

Hun har chattet over et år med den unge mannen hun traff i fjor sommer, uten at det har blitt til noe, fordi han bodde for langt unna. Men nå har han flyttet og bor bare en liten kjøretur unna!

 

Så får vi bare håpe det ikke blir bomtur eller kalde føtter igjen...men de har ihvertfall gjort en konkret, eksplisitt og tydelig, kåt knulle-date hjemme hos ham torsdag ettermiddag! :cool::D:p

 

Om jeg er kåt? Ehh...har paven en rar hatt?!

 

Hertugen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest TheQueenAndSirDuke

ikke så lett, det, når nettstedet går ned dagen før det skjer (og dette er 2. gang det skjer oss her inne!). Hadde det herlig, hun (og jeg), men jeg har nok dessverre skrevet fra meg og delt det andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest TheQueenAndSirDuke

Her er SMS'ene vi sendte til hverandre før og under overnattingen hos hennes kåte, unge elsker :p

 

Nå braker de snart sammen igjen. Men først får vi se om Dronninga får seg noe på konferansen hun er på frem til søndag! :cool:

IMG_0198.jpg

IMG_0199.jpg

IMG_0200.jpg

IMG_0201.jpg

IMG_0203.jpg

IMG_0189.JPG

IMG_0204.jpg

IMG_0206.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheQueenAndSirDuke

Takk for herlige tilbakemeldinger, blir ikke mindre kåt av at dere følger med på og kommenterer den billige tøsen min!

 

Sitter her naken og ronker på hjemmekontoret mens jeg fantaserer om hva hun driver med mens hun nå er på konferanse (som eneste representant for jobben sin) frem til søndag. "Våt i trusa nå, mye deilig jeg har lyst på her!" skrev hun i går kveld, men jeg har ikke hørt noe etter det, så da har det vel ikke blitt noe ennå...eller?!? :p

 

Ellers holder hun og elskeren på å finne ny dato for knulletreff; hun er så mye borte nå at det dessverre blir litt frem i tid, men innen 2 uker tenker jeg hun skal ha fått den unge pikken hans i seg igjen. Nevnte jeg at han er 26 og hun 45?

 

Dette fortalte hun meg om 10-11 august: de knullet 3 ganger på mindre enn 12 timer...selv har jeg aldri knullet henne mer enn 2 ganger på et døgn, og det er leeeeenge siden nå! De sugde og slikket og knullet hverandre først rundt hele stua hans før han til slutt tømte seg i fitta hennes (nei, ingen gummi. Hun har hormonspiral slik at hun aldri har mensen og alltid er klar til å få sæden i seg, slik hun må. Jeg er sterilisert, så hun ville jo aldri blitt gravid med meg uansett, men... :confused:). Nevnte jeg forresten at hun alltid vokser fitta si så det bare er en pyntedott igjen hver gang hun øyner sjansen til å by frem fitta si til en annen? I mellom lar hun håret gro, så hvis det blir lenge mellom hver gang må jeg nøye meg med en hårete og ubarbert fitte...

 

Så satt de nakne og spiste og pratet sammen (det har vi heller aldri gjort, her er det klærne på med en gang). Når de hadde spist var det hun som tok initiativet og begynte å kjæle med ballene og pikken hans mens hun tungekysset ham dypt og inderlig. Når han ble hard, la hun seg ned i fanget hans og sugde ham. Etterhvert la han seg også ned slik at de kunne ligge i 69 og slikke og suge hverandre. Så hadde han reist seg og slengt henne rundt på ryggen i sofaen, tatt tak i anklene hennes og løftet bena hennes høyt i været og spredd dem godt fra hverandre slik at hun visste at fitta hennes gapte vidåpen mot ham. Så kjørte han kukken rett til bunns i henne og råknullet henne så ballene dasket mot rompa hennes. Hun var så kåt at hun kom etter noen få minutter, bare ved at han knullet henne! Det har hun ALDRI klart med meg, hun må alltid fingre seg selv mens jeg knuller henne, for at hun skal komme. :mad:;) Ikke så rart kanskje, for jeg kommer jo nesten med en gang slik at hun alltid har en slapp pikk inni seg mens hun onanerer.

 

Når kroppen hennes sluttet å riste i orgasme, stoppet hun ham og sa: "Jeg vil at du skal komme i munnen min!" Da hadde han reist seg opp på gulvet, og hun gikk ned på kne foran ham og tok pikken hans i munnen, dryppende våt av hennes egen horefittesaft. Så lot hun ham småjokke i munnen hennes, måtte bremse ham noen ganger så hun ikke brakk seg når hun fikk pikken helt ned i halsen. Etter bare noen minutter kom han og sprutet en stoooor ladning i munnen hennes som hun svelget mens hun hele tiden kikket opp og så ham rett inn i øynene. Så slikket hun seg fornøyd rundt munnen og tenkte på at hun gledet seg til å komme hjem og kysse meg med en munn som hadde vært full av elskerens sperm. (Hun har ALDRI tatt min sperm i munnen)

 

Så var det sengetid, og de sovnet nakne og tett omslynget. Hjemme sover hun ALLTID i pysj og sier hun ikke klarer å sove hvis hun ligger inntil meg!

 

Om morgenen våknet den skitne tøsen først, og tok pikken hans i munnen med det samme. Den ble raskt hard selv i søvne, og han hadde våknet først da hun skrevet over ham og tredde seg ned på ham med den plaskvåte, rundpulte ludderfitta. Så red hun ham til hun kom, igjen uten å ta på seg selv ("Du skulle bare vite hvor sinnsykt deilig det er å komme bare ved hjelp av en pikk", sa hun når hun fortalte dette mens jeg slikket henne, "en som varer så lenge at jeg har en hard pikk inni meg når jeg kommer! Jeg kommer liksom på en helt annen måte, i hele kroppen istedet for bare i fitta, mye deiligere og kraftigere og lengre...")

 

Når hun var ferdig med å komme på pikken hans, sa han: "Still deg på alle 4! Jeg vil ta deg som en tispe!". Og hun adlød og spratt rundt. Til meg sa hun: "det er sååååå deilig å by seg frem som en tispe! vite at en annen mann stirrer rett inn i den åpne, våte, villige fitta mi og gjør seg klar til å stikke pikken sin i meg, det som egentlig bare du skulle gjøre...". Så knullet han henne hardt, raskt og brutalt og tømte seg i fitta hennes for 2. gang. Så sa han: "Faen, jeg har dårlig tid!" Så han bare løp på badet og dusjet og skiftet og dro på jobben i løpet av minutter, mens tøsekona mi lå igjen på senga hans med spermen hans i seg.

 

Så gikk hun på do og tisset mens hun forsøkte å holde mest mulig sperm igjen i seg, før hun kom hjem til meg, nypult og uvasket, så jeg fikk slikke henne ren mens hun fortalte dette.

 

Heldige, heldige meg! Jeg ELSKER tøseludderhoreskliekona mi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høyrest herleg ut når de får leve ut fantasiane i verkeleg heita. Det høyrst lite ut med berre 3 rundar på under 12 timar for ein ung mann. Eg greier det samme i ein alder av 59 ;-) Det går og fint med 2 rundar innan eit par timar med den rette dama. Eg skulle likt å få prøve The Queen. Ho skulle fått god behandling over lang tid :-)

Takk for alle dei pirrande innlegga SirDuke!

De bør legge inn i profilen kva fylke de bur i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheQueenAndSirDuke

Vel - første knull var ca. 21:15 iflg SMSene jeg fikk, og det neste var ferdig før 23:00. Så var det en natts søvn, men allerede 06:27 om morgenen forteller hun at hun sitter nypult i bilen.

 

Så i realiteten var det 3 knull på rundt 9 timer, hvorav snaut 7 var søvn. Altså 3 knull på drøyt 2 våkne timer. Ikke verst, spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...