Gå til innhold

hei


mannipar

Anbefalte innlegg

Gjest Norwegianhubby

Hei :)

 

Velkommen til oss!

Håper du får det bra her inne, og at du treffer likesinnede ;) Noe jeg kan garantere :p hehe.

 

Ha en ellers fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi burde møtes en dag og snakke om våre sterke følelser rundt dette. Jeg tror mange sliter litt med å forstå hva vi egentlig vil og føler.

er noen med på det?

 

En god ide men tror du folk er villige til å stikke seg fram og risikere at identiteten deres blir kjent...? Hvor hadde du tenkt at et slikt møre skulle finne sted? Det måtte jo da være et sted man kan sitte i fred uten at andre overhører samtalene - mange mennesker er jo A4 og fordomsfulle dersom man ikke er som dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morjor

Det kunne jo vært hjemme hos noen av oss? Så slipper vi å sitte å viske. eller ett utested med veldig lite gjester. Forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært på VIP ROOM noen ganger, og tenker som så at det er like pinlig for andre som for oss. Jeg har til og med møtt en kollega der. Hva kunne vi gjøre annet enn å glise til hverandre.

En mulighet er jo å møtes i Frognerparken på en fin dag, eller prøve å tenke på en Kafe som har litt bord som ikke er for tett opp i andre.

Eller gjerne privat, men det er det kanskje ikke så mange som vil da man naturligvis avslører identiteten sin. Tror ikke jeg ville invitere mange hjem til meg.

Kom med forslag

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jeg foreslå f.eks et voip programm som f.eks mumble som gjør dere i stand til å snakke direkt med hverandre men fremdeles ta vare på anonymiteten ?

 

jeg kan godt hjelpe dere med å sette det opp, ingenting er så jævlig som å føle for noe som ingen andre vil/kan forstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
En god ide men tror du folk er villige til å stikke seg fram og risikere at identiteten deres blir kjent...? Hvor hadde du tenkt at et slikt møre skulle finne sted? Det måtte jo da være et sted man kan sitte i fred uten at andre overhører samtalene - mange mennesker er jo A4 og fordomsfulle dersom man ikke er som dem.

Dette er nok den største faren. De aller fleste er i stabile familier og disse tingene gjøres absolutt diskre. Vi hadde selv ikke risikert å stikke hodene frem til hvem som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...