mannipar Skrevet 8. august 2011 Share Skrevet 8. august 2011 gift mann på 44 fantaserer om at kona vil møte andre mens jeg ser på og blir ydmyket men hun vil desv ikke møte andre tener noe veldig på å chatte om dette med menn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spacwolf Skrevet 8. august 2011 Share Skrevet 8. august 2011 hei velkommen hit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
horny666 Skrevet 8. august 2011 Share Skrevet 8. august 2011 Hei. Chatter gjerne med deg om dette, da jeg har det på samme måten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 9. august 2011 Share Skrevet 9. august 2011 Hei Velkommen til oss! Håper du får det bra her inne, og at du treffer likesinnede Noe jeg kan garantere hehe. Ha en ellers fin dag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iorna Skrevet 9. august 2011 Share Skrevet 9. august 2011 vi burde møtes en dag og snakke om våre sterke følelser rundt dette. Jeg tror mange sliter litt med å forstå hva vi egentlig vil og føler. er noen med på det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sissy_annabella Skrevet 9. august 2011 Share Skrevet 9. august 2011 vi burde møtes en dag og snakke om våre sterke følelser rundt dette. Jeg tror mange sliter litt med å forstå hva vi egentlig vil og føler. er noen med på det? En god ide men tror du folk er villige til å stikke seg fram og risikere at identiteten deres blir kjent...? Hvor hadde du tenkt at et slikt møre skulle finne sted? Det måtte jo da være et sted man kan sitte i fred uten at andre overhører samtalene - mange mennesker er jo A4 og fordomsfulle dersom man ikke er som dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Morjor Skrevet 9. august 2011 Share Skrevet 9. august 2011 Det kunne jo vært hjemme hos noen av oss? Så slipper vi å sitte å viske. eller ett utested med veldig lite gjester. Forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iorna Skrevet 9. august 2011 Share Skrevet 9. august 2011 Vi har vært på VIP ROOM noen ganger, og tenker som så at det er like pinlig for andre som for oss. Jeg har til og med møtt en kollega der. Hva kunne vi gjøre annet enn å glise til hverandre. En mulighet er jo å møtes i Frognerparken på en fin dag, eller prøve å tenke på en Kafe som har litt bord som ikke er for tett opp i andre. Eller gjerne privat, men det er det kanskje ikke så mange som vil da man naturligvis avslører identiteten sin. Tror ikke jeg ville invitere mange hjem til meg. Kom med forslag :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest bergen1972 Skrevet 9. august 2011 Share Skrevet 9. august 2011 ser det er mange fra oslo =) Kansje en tur på Kielferga, da ordner dere det så privat dere vill =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spacwolf Skrevet 9. august 2011 Share Skrevet 9. august 2011 kan jeg foreslå f.eks et voip programm som f.eks mumble som gjør dere i stand til å snakke direkt med hverandre men fremdeles ta vare på anonymiteten ? jeg kan godt hjelpe dere med å sette det opp, ingenting er så jævlig som å føle for noe som ingen andre vil/kan forstå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Par-Stavanger Skrevet 5. september 2011 Share Skrevet 5. september 2011 En god ide men tror du folk er villige til å stikke seg fram og risikere at identiteten deres blir kjent...? Hvor hadde du tenkt at et slikt møre skulle finne sted? Det måtte jo da være et sted man kan sitte i fred uten at andre overhører samtalene - mange mennesker er jo A4 og fordomsfulle dersom man ikke er som dem. Dette er nok den største faren. De aller fleste er i stabile familier og disse tingene gjøres absolutt diskre. Vi hadde selv ikke risikert å stikke hodene frem til hvem som helst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.