Gå til innhold

Søker par hvor han er bi


Gjest Lynx

Anbefalte innlegg

Hei :-)

Hyggelig at dere tar dere tid til å se på min kontaktannonse.

Jeg søker et par som har lyst til å ha en ekstra, og aller helst på langsiktig basis. Jeg levde i åpent forhold tidligere, hvor hun fikk ha seg med de hun ville. Jeg elsket å slikke henne ren etter på. Har lekt med tanken på å ta det litt lenger mange ganger. Fantaserer rett og slett om å ha sex med et par hvor jeg like gjerne har sex med han som med henne. Har lyst til å ta og bli tatt ;-) Er det noen som kan hjelpe meg med å få realisert denne fantasien?

Jeg kan godt tenke meg at hun i paret og jeg koser oss sammen. Lar han få se på, og lar han få være med når vi får lyst til det... Fint om dere har litt erfaring med dette. Jeg har ikke prøvd sex med en mann tidligere, så jeg er ikke sikker på om jeg liker å ta eller bli tatt best, men begge deler pirrer meg veldig. Send meg en melding da, også ser vi hvor det ender :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 11 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...