Fruen Skrevet 27. desember 2018 Share Skrevet 27. desember 2018 Jeg er en HotWife som søker treff med en Bull som ikke bor så langt unna Østfold. Bør ha erfaring med cuckolding og ikke bare ha lest seg til informasjon Være mellom 30-60 år Takle at min mann er tilstede Gjerne ha dominant legning men skal ikke dominere meg Har ikke interesse av å legge ut om hva og hvordan ting skjer da man må prate og bli litt kjent før man ser hvordan dette går videre. Jeg er en dame på 48 år. som bor i østfold. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuck.you Skrevet 27. desember 2018 Share Skrevet 27. desember 2018 Så deilige ønsker du har!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ikaros Skrevet 28. desember 2018 Share Skrevet 28. desember 2018 Hei. Erfaren og voksen bull i Oslo blir gjerne kjent med dere. Jeg har sted el hos dere. Sjekk min profil og bilder så snakkes vi hvis det er av interesse. Hilsen J Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir79 Skrevet 21. januar 2019 Share Skrevet 21. januar 2019 Hei. Så bestemt da gitt. Jeg er en mann på 40, og bor i Osloområdet. Høy utdanning, og god jobb. Jeg ser bra ut, og får sjekket på byen. Kan nok til tider være bestemt og egen, men også oppmerksom mot andre. Jeg er en sprek mann, så den joggeturen tar jeg uansett. Liker å trene og se trent ut. Jeg er renslig. Godt utstyrt. Leken. Tillitskapende. Utforskende. Og en gentleman. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bull74 Skrevet 29. januar 2019 Share Skrevet 29. januar 2019 Hei Eksotisk mann 44 år fra nær østfold/Osloområdet. Ny på dette, men har egenskapene til elske deg foran han og dominant legning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deanwh Skrevet 30. januar 2019 Share Skrevet 30. januar 2019 Hei, Kontakt meg: [email protected] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janba Skrevet 26. februar 2019 Share Skrevet 26. februar 2019 Hei. Jeg er en mann på 59 som syntes dette er såpass interresant at jeg gjerne hører mer.. gi meg beskjed hvis det er ønskelig med videre kontakt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.