Gå til innhold

Er målet med cuckolding at det det overlates til Bull og tilfredstille hotwifen?  

55 stemmer

1. 1. Er målet med cuckolding at det det overlates til Bull og tilfredstille hotwifen?

• Ja selvsagt er det målet, en skikkelig Bull gir henne det hun trenger
    • Jeg drømmer om det men HW er usikker
    • Jeg ønsker det men usikker på om cucken takler det
    • Nei, bullen er kun et leketøy for oss som par

Anbefalte innlegg

• 6 years later...
Skrevet

I fantasien, og noen ganger når vi har slike treff, så kan gjerne alternativ 1 i pollen være representativ, for vår dialog og dirty talk. 

I det virkelige liv gjelder det siste alternativet for oss, men det kan kombineres med det første så målet er ikke at Bullen overtar men han får gleden og æren av å ha første retten og rangen, når det passer oss😎

• Liker 2
  • Sexy 1
Skrevet
Krydderpar skrev (18 minutter siden):

I fantasien, og noen ganger når vi har slike treff, så kan gjerne alternativ 1 i pollen være representativ, for vår dialog og dirty talk. 

I det virkelige liv gjelder det siste alternativet for oss, men det kan kombineres med det første så målet er ikke at Bullen overtar men han får gleden og æren av å ha første retten og rangen, når det passer oss😎

Leketøy er et litt upresist begrep. Det viktigste er at alle er fornøyd, og vi liker også gjesten først 😋

• Liker 1
Skrevet

Det er alternativ 1 som gjelder for oss.

Når hun har hvert sammen med elskeren har alt hvert overlatt til ham. Min oppgave har hvert å hisse henne opp før hun skulle ligge med ham- ham. Da har vi snakket om hva som skulle skje og jeg slikket henne i en god time før hun gikk,  slik slik at hun ble skikkelig våt. Det var for at elskeren  skulle trenge lett inn i henne. Da var det kun elskeren som hadde tilgang til henne

• Liker 2
  • Sexy 2

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...