Gå til innhold

En liten oppdatering


pungen

Anbefalte innlegg

Hei, igjen.

En liten oppdatering fra vest.

Siden oktober har det ikke passet med noen treff, men 2 dager siden var Maria på Julebord med jobben. Det var på Hanseatiske hotel på bryggen i Bergen.

Oppmøte var kl.19 og middag kl 20.

Maria og vaktmesteren på hotellet som hun jobber på hadde flørtet nesten hele kvelden. (hun har knullet med han tidligere, men det er en stund siden)

Men på julebordet måtte de holde kontroll, slik at de andre ikke fattet mistanke.

Hun sa til meg at de hadde lurt seg ut på handikap toalettet, der hun hadde sugd han og han komm i munnen hennes. Hun svelget alt så ikke kjolen skulle få flekker.

Halv ett var det tid å reise hjem, og vaktmesteren som ikke hadde drukket kjørte Maria hjem.

Hun hadde drukket vin og var i god stemning.

Utenfor huset vårt hadde han knullet henne i bilen, og denne gangen fikk hun alt i musa si.

Jeg ble vekket når hun kom inn på soverommet og begynte å kle av seg klærne. Jeg spurte hvordan festen hadde vert, da spurte hun om jeg ville kjenne, og pekte på trusa si.

Jeg slo på mere lys og da kunne jeg se at den såg klissete ut. Jeg strakte ut armen og kjente at det var vått og glatt gjennom stoffet. Dette gjorde meg skikkelig kåt og jeg drog henne opp i sengen.

Kuken var kampklar, og jeg brettet trusa til siden og gled inn i fitta, der var det glatt, kunne ikke kjenne noe motstand. Hun hadde nok fått en god ladning i bilen. Jeg holdt på noen minutter til jeg kjente at stivheten begynte å dabbe av. Jeg trakk ut kuken som var klissete av saftene deres og Maria snudde seg og tok kuken i munnen samtidig som hun ronket meg. Etter kort stund med suging kjente jeg at spruten var på veg. Maria svelget for andre gang den kvelden.

Det er ikkje så mye jeg føler når hun er nypult av en som er noe tykkere enn min. Maria sa også at hun knapt kjente at jeg var inne i fitta hennes.

Men det er kjempe deilig å bli sugd og se henne svelge, noe hun ikkje gjorde 1 1/2 år siden.

God Jul til alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...