Newbees Skrevet 5. oktober 2018 Share Skrevet 5. oktober 2018 Mellom 25 og 45? Og etnisk norsk? Online nå? Ta kontakt nå, så slår vi ann en prat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
walkalone Skrevet 10. oktober 2018 Share Skrevet 10. oktober 2018 Da er det kanskje greit at du i hvert fall svarer når man skriver til deg?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogajern Skrevet 11. oktober 2018 Share Skrevet 11. oktober 2018 Heisan seint på natt nå... Drive å svinge skiftarbeid.. eg vil gjerna prata med deg men eg er 49. Konne du sjekket min profil å se om eg kunne ver aktuele for noge preik om frekke ting alikevell. Goa nattå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mars12 Skrevet 11. oktober 2018 Share Skrevet 11. oktober 2018 Hei på deg skriver gjærne med deg når vi begge er pålogget Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogajern Skrevet 11. oktober 2018 Share Skrevet 11. oktober 2018 Hei jeg beklager jeg er veldigt innteresert i viten og forståelse om dette da det er i hodet mitt mye av tiden. Men jeg hverken kan eller ønsker og gjør noe som hører til mellom meg og kona. Jeg får heller prøve og finne ut av disse tankene på en måte som ikke bryter med samvitighetn min åsetter min og andres tillit i fare.. ønsker deg og mannen din allt godt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.