Gå til innhold

Når bullen har makten


Gjest

Anbefalte innlegg

Endelig på vei hjem, etter en lange dager på jobbreise for begge. De har vært borte fra hverandre i fem dager med travle dager og kvelder, knapt hatt tid til å prate på telefon men heldigvis holdt spenningen oppe med frekke meldinger og bilder. Han har holdt sin del av avtalen og ikke lekt med seg selv i hotellsengen, slik de var enige om. «Jeg vil ha deg klar med fulle baller når jeg endelig kan få leke med deg» var en av meldingene hennes. Hun på sin side har kost seg med reisevibratoren og selvsagt sendt han noen bilder fra et par av hyggestundene på egen hånd. Han har stadig sett på bildene og ikke minst den siste meldingen hun sendte; «nyter du bildet av fitta mi kjære? Det er altfor lenge siden den har kjent pikken din og enda lenger siden den har kjent favoritt pikken min, Bullen sin. Skulle ønske han var her nå og knullet meg fra sans og samling mens du satt på ditt hotell og visste hva som skjedde og jeg sendte deg noen bilder av seansen, det hadde vært noe eller hva?» Han svarte henne; «satan du er drøy og frekk, jeg er jo desperat etter deg og tanken på å vite at Bullen knuller deg mens jeg sitter på et hotell et annet sted blir for mye, jeg hadde aldri greid å holde meg da». Han fikk svar tilbake; «dersom du hadde brutt avtalen og tømt ballene dine da ville jeg nektet deg adgang i en måned og sørget for at bullen kunne kommet på besøk omtrent hver dag, du husker hva vi ble enige om?» Ja, han husket det og ble bare enda mer ivrig og sovnet i hotellsenga for siste gang denne turen med kriblinger i kroppen og forventninger til morgendagen, da de endelig var hjemme igjen, sammen.

 

De møttes i et langt velkomstkyss og holdt rundt hverandre når de endelig stod i gangen hjemme. Pakket ut av reisekoffertene, gikk sammen på kjøkkenet, åpnet en vinflaske mens de laget maten sammen. Han registrerte det intense blikket hennes, det litt dyriske smilet som var både sexy og litt skummelt. Han visste ikke helt hvor han hadde henne når det fliret kom frem. Det eneste som var sikkert var at det betydde at hun var kåt og mer enn klar for å finne på alt annet enn pusesex under dyna med lyset av. «Jeg tar en dusj» ropte hun fra badet, «sier fra når jeg er ferdig så kan du bare komme». Han gikk inn på badet når hun ropte, så på henne der hun stod naken og nydusjet og ble øyeblikkelig kåt. Gikk bort til henne og begynte å stryke på henne. «Stopp, nå må du dusje og sørg for at godsakene er helt glatte når du er ferdig» smilte hun. Han adlød oppfordringen med iver og glød og sørget for glatte baller og ren kropp i løpet av noen minutter. Hun beordret han inn på soverommet og opp i sengen. Han la seg ned på rygg, mer enn klar og full av forventninger. Hun la seg ned ved siden av ham, strøk ham over brystet, nedover magen, unngikk bevisst reisningen hans og lot hånda gli mellom lårene og fange opp glatte tunge baller som hun kjælte med. Fisket fram en tube med glidemiddel, klemte en raus ladning i håndflaten og smurte inn ballene og kukroten så alt ble klissete og glatt. Stirret ham inn i øynene mens hun med fandenivoldsk stemme sa; «Jeg blir så tent av å se og kjenne deg så kåt og klar kjære. Det fine er at jeg blir enda kåtere av å fortelle deg at Bullen vår har gitt klar beskjed om at jeg skal være urørt og klar for han i morgen og du ikke får knulle meg eller sprute nå. Fitta mi tilhører han inntil han er ferdig med meg og du må finne deg i det. Han har bestemt at du skal holdes på pinebenken til i morgen og bare sørge for at jeg holdes varm» Han stirret nærmest sjokkert på henne, i en kombinasjon av overraskelse, skuffelse, oppstemthet og usikkerhet som umiddelbart gjorde ham enda hardere og urolig. Ethvert forsøk på protester ble behørig stoppet og til tross for at han både ba og tryglet holdt hun fast ved beslutningen og roet ham ned. Hun fant fram kuklåsen og monterte den elegant på plass på hans godt innsmurte baller og kuk. Deretter ble han beordret til å slikke henne og hun fant også frem klitorisvibratoren for en økt som ga henne mange orgasmer, uten noen form for penetrering av hverken ekte eller kunstige pikker. Før de sa god natt benyttet hun anledningen til å kjærtegne og kjæle med kroppen hans så han ble maksimalt tent mens pikken hans stanget i buret, til hans store frustrasjon men også intense nytelse.

 

Dagen etter startet spiller for alvor. Første melding fra Bull tikket inn på telefonen hennes: «få han til å skifte til rent sengetøy på ektesengen deres». Deretter: «send han ut for å handle inn noe god vin og litt mat». Deretter en beskjed om å sende bullen et bilde av hans innelåste kuk. Utpå ettermiddagen fikk hun beskjed om å gjøre seg klar med mannens hjelp. Bullen ville se henne i svarte stay-ups, svart truse, og en tynn kjole utenpå. Glattbarbert fitte og tung sminke. En time før avtalt treff tikket meldingen inn «lås opp mannen din og tøm ham skikkelig med avbrutte orgasmer, han skal ikke ha annen glede av at jeg tar deg enn å tvinges til å se på at han ikke evner å gi deg det du fortjener». Hun plasserte mannen sin på en stol, bandt hendene hans bak på stolryggen og begynte å tease ham med kyss og kjærtegn samtidig som hun fortalte ham at han nå skulle tømmes før bullen kom og ga henne det hun virkelig lengtet etter. Låste opp kukburet men lot ringen rundt ballene bli værende på, som ekstra stimuli. Lekte med ballene hans mens hun kløp ham lett i brystvortene og øreflippene. Tok tak i den knallharde pikken hans og runket ham sakte med myke bevegelser mens hun hvisket i øret hans hvor mye hun lengtet etter den store bullpikken og alt han skulle gjøre med henne. Ting han ikke fikk lov til. Kroppen hans spente seg og hans stønnet høyere og høyere. I det han nærmet seg klimaks stoppet hun all stimulering og etter noen sekunder vippet han over kanten og sæden piplet ut av en vippende kuk som ikke fikk en hjelpende hånd for å tømmes ordentlig. En avbrutt orgasme som er frustrerende og intens på samme tid. Etter noen sekunders pause fortsatte hun samme behandling mens hun fortalte ham at det var viktig å tømme han helt og fullt slik at det ble begrenset nytelse for ham og se at bullen skulle ta henne slik hun ønsket. Det tok ikke mange sekundene før han nok en gang spente kroppen og nærmet seg klimaks igjen. Hun slapp kuken hans og ga ham et lite rapp over pungen før hun skjøv seg unna mens kuken vippet opp og ned noen sekunder før sæden igjen piplet ut. «Sånn ja, flink gutt. Skal jeg sende en melding til bullen og si at du er tømt eller er det litt igjen?» Han pustet og peste og nikket. Hun sendte meldingen og fikk umiddelbart svar; «kommer nå».

 

Etter tjue minutter var han på plass. Gikk inn på soverommet og grep tak i kona og kysset henne lenge og intenst mens han grep hardt rundt rumpeballene hennes og overså mannen hennes fullstendig. Tvang henne ned på kne, kneppet opp buksene og vippet ut den store og knallharde bullpikken, viftet den foran ansiktet hennes mens hun stirret på ham med et dyrisk blikk. I det hun høyst frivillig skulle gape over kuken hans tok han tak i håret hennes og tvang hodet hennes bakover. «Nei, vent. Du skulle jo tømme ham helt før jeg kom, se på han da. Han sitter jo der med den patetiske pikken sin knallhard som aldri før. Sett i gang tøs, sørg for at han er tømt og ikke sitter der og blir kåt og kanskje spruter når jeg tar deg». Hun nikket lydig og startet nok en gang med å runke mannen sin, denne gangen med mer iver og tempo, nå handlet alt om å få ham tømt, jo fortere jo bedre. Bullen stilte seg foran mannen hennes og kommanderte han til å suge bullpikken slik at han ble klar for kona. Det var det som skulle til, i det han gapte opp og begynte å suge bullpikken spente han kroppen for tredje gang på kort tid. «Vent» kommanderte bullen til kona. «Frigjør hendene hans så han selv kan fullføre runkinga så han kommer skikkelig denne gangen». Hun adlød, løsnet hendene hans og han tok saken i egne hender og runket til han kom i en ordentlig orgasme denne gangen. Bullen trakk seg ut, tok tak i kona og slengte henne opp i sengen. Snudde seg mot mannen og sa «Kom hit, slikk henne så hun blir klar for å ta i mot meg – nå» og mannen gjorde som han fikk beskjed om, slikket henne etter alle kunstens regler. Hun var nå så kåt at orgasmen var rett rundt hjørnet kun etter få sekunder. Bullen tok tak i mannen like før hun kom og dyttet han vekk, snudde henne rundt på alle fire og pløyde den store og harde pikken dypt i henne. Hun kom som et uvær etter få støt men han bare fortsatte. Rappet til henne over rumpa og knullet henne hardt og taktfast til hun ristet i nok en orgasme. Trakk seg ut, gikk over til den andre siden av senga mens hun fremdeles sto på alle fire og tvang pikken inn i munnen hennes. Hun sugde som en gal og mens hun utfordret brekningsrefleksene kom hun nok en gang mens han bøyde seg over henne og rappet til rumpa hennes så den ble rødflammet. Han la seg ned på senga og trakk henne over seg, fikk henne opp på huk og hun tredde seg ned på pikken hans og red ham til nye orgasmer skyllet gjennom henne. Mannen hennes satt på stolen og bivånet det hele med stirrende øyne og slapp kuk, tømt som han var. «kom hit», sa bullen henvendt til mannen. «Sett deg på sengekanten og følg med». Han gjorde som han fikk beskjed om, bullen løftet kona av pikken, la henne på rygg og trenge inn i henne. «Se på at jeg knuller henne, hør hvor hun nyter. Snart skal jeg fylle henne opp med sæden min, noe du ikke får lov til lenger. Hun kommer til å eksplodere når jeg gjør det, som alltid». Mannen nikket og blikket hans ble mer intenst. Pikken hans var i ferd med å reise seg igjen, av synet og hele settingen. Kona buktet seg under bullen og ristet i nok en orgasme mens hun nærmest hveste «ja, knull meg for faen, knull meg! Sprut i meg, jeg vil ha ladningen din nå!». Bullen gliste, stirret på mannen hennes og sa «hold henne fast når jeg tømmer meg dypt i henne, kom igjen». Mannen grep om håndleddene hennes og holdt henne hardt fast i det bullen økte tempoet, ble mer tungpustet og med et brøl rykket han til og tømte ballene dypt i henne. Det rykket i pikken hans flere ganger så hun ble ordentlig fyllt opp. Han trakk seg rolig ut mens han grep mannen rundt nakken og tvang hodet hans ned mellom beina på kona. «slikk henne ren» kommanderte hans mens han selv krøp opp ved siden av henne og ga henne et langt og intenst tungekyss før han reiste seg opp slik at hun kunne suge pikken hans ren for deres felles safter. Mannen hennes slikket henne ren og hun kom nok en gang i ren ekstase over følelsen av å bli rengjort av sin elskede etter «utroskapen». Mannen var igjen blitt hard og kåt av hele seansen og krøp opp mot henne for å knulle henne. «Stopp» nærmest ropte bullen. «Du glemmer noe. Når jeg er her og hun er min får du ikke knulle henne uten kondom. Kom igjen, på med beskyttelsen». Hun fant frem et kondom og tredde den på pikken hans og sa «kom igjen, knull meg men gjør det kjapt, jeg er ganske øm og tilfreds nå så du må sprute kjapt, kom igjen» Han gled inn i den gjennomknullede fremdeles glatte fitta og det tok ikke mer enn et minutt eller så før han kom nok en gang, med spastiske rykk og en liten ladning trygt plassert i tuppen av kondomet». «Sånn, kom deg ut, ta en dusj og hent noe å drikke til oss» kommanderte bullen mens han skjøv mannen bort og la seg tett inntil kona og kysset henne inderlig og lenge mens de kjærtegnet hverandre kjærlig og ømt «Du har vært flink og gjort som jeg sa» hvisket han til henne. «Sørg for at fitta di er uberørt til neste gang jeg kommer, hold mannen din innelåst og tillat en avbrutt orgasme av og til inntil vi møtes igjen». «Ja, det er ikke noe jeg heller vil enn akkurat det» stønnet hun og slynget seg rundt bullen og holdt ham lenge og tett inntil seg, i det mannen hennes kom inn med drikke, kikket på dem, skjønte tegninga de neste ukene og kjente et stikk av sjalusi, frustrasjon men også kåthet.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...