Gå til innhold

Mann med fetisj i Hedamrk 1


Thomas64

Anbefalte innlegg

Jeg er ny her og kom tilfeldig over denne siden og glad er jeg for det. Dette virker spennende for meg. Jeg har kanskje hele livet hatt fantasier og tanker omkring dette. Har hele tiden hatt et aktivt sexliv. Disse fantasiene kom da jeg var gift med min første kone. Jeg fortalte henne om mine fantasier og dessverre ble jeg sett på som en unormal pervers skrulling. Følte ikke jeg la de frem på en feil måte heller men vi var svært forskjellig. Jeg fikk ettervert ny samboer og vi utforsket litt med fantasier når vi hadde sex. Vi fantaserte om 3 kant med mannlige partnere og vi tente begge på dette. Jeg ville gå videre mens hun ville bare at dette skulle være en fantasi. Dette er ca 10 siden nå og Heidi som hun het var ei nydelig jente, ca 170 høy med slank kropp, mørkt langt hår og store faste fine pupper. Heidi var ei søt jente som mange snudde seg etter på gata. Hun likte å kle seg litt utfordrende. Kanskje mest for min del da hun merket at jeg ble utrolig kåt av henne. Spesielt kanskje når vi var på byen og hun gikk i mini skjørt og stay-up.. uten truse. Jeg ble kåt og hun likte det. Hun var sikker på at jeg tente maksimalt på hennes bekledning men helt ærlig så tente jeg på andre menns blikk. Jeg ble kåt når jeg la merke til hvordan de andre kikket på henne. Tente på henne og ville ha kontakt. Kontakt for å prate med henne, flørte eller danse med henne. jeg tente på at hun ble sjekket opp på byen av andre. Jeg likte å være på avstand for å betrakte hendelsen. Fantasiene satt i sving for oss begge. Dette resulterte i heftig og deilig sex med fantasi om hva som kunne ha skjedd sammen med de andre mennene på byen. Jeg foreslo mange ganger for Heidi å forsøke å gå et skritt lengre men hun ville ikke. Hun ville kun ha dette som en fantasi. Heldigvis pratet vi en del om dette temaet. Hva som tente oss, hva som tente henne og hva som tente meg. Hun var mest på det litt romantiske planet om å kjærtegne, beføle, bli befølt og koset med av en eventuell 3 part mens jeg var av typen som fantaserte om mange andre ting. Jeg likte tanken på at hun ble sjekket opp av menn som var godt utstyrt, 2 kamerater, sorte menn og par som ville ha deilig sex med henne i sentrum. Jeg likte tanken og ble helt vill når jeg fantaserte om dette men mine fantasier ble litt for sterke for henne. Det lengste jeg kom med henne var en gang vi tok turen til Oslo. Vi bodde på hotell og skulle kose oss. Ta en tur på shopping, byen og slappe av. Hun kledde seg svært utfordrende med en sort topp, mini-skjørt, sorte stay-ups og høye heler. Hun så ut som ei gudinne og jeg ble svært kåt bare av å kikke på henne. Vi startet tidlig på kvelden med god mat, vin og irish coffie. Stemningen var romantisk og herlig. Vi var som et forelsket par og gikk fra den ene plassen til den andre. Vi hadde en kjempefin kveld sammen og timene gikk og beruselsen kom. Ikke overstigende men meget behagelig. Vi ville reise tilbake til hotellet for å kose oss. I heisen opp til rommet foreslo Heidi en siste drink for kvelden. Vi bodde på SAS hotellet og fant baren på toppen av hotellet. Vi bestilte en hver sin drink og jeg kunne se på Heidi at hun begynte å ble full. Hun fortalte hun var kåt og det lå deilig sex i luften. Jeg kunne nesten ikke vente. Vi skulle ta en siste røyk og drikke opp drinken. Jeg måtte en tur på toalettet og når jeg kom tilbake så jeg hun pratet med en mann ved bordet vårt. Han hadde satt seg ned og de pratet. Jeg ble stående på avstand å betrakte men etter en liten stund gikk han tilbake til sitt eget bord. Han satt noen bord bortenfor sammen med to andre menn. Jeg gikk tilbake til Heidi og hun kunne fortelle at mannen ville spandere en drink på henne men hun hadde fortalt at jeg bare var på toalettet. Deretter hadde han spurt om hun ikke ville sette seg ved deres bord noe hun ikke ville. Jeg foreslo at hun skulle akseptere tilbudet og vi kunne ta en siste drink. Jeg spurte også hva hun syntes om mannen. Hun fortalte at han virket hyggelig og kjekk men ca 20 år eldre en hennes noen og 30. Hun ville at vi skulle drikke opp for så å gå på hotellromme og kose. Jeg tittet bort på mannen og så at han satt der alene. Han kom over til bordet vårt og presenterte seg som Terje. Han spurte om han kunne sitte sammen oss da kameratene hans hadde forlatt hotellet. Heidi sa at det var bare hyggelig. Vi pratet lett om forskjellige ting og det var tydelig han likte Heidi. Han var en stor mann ca 2 meter høy med kraftig kropp, store muskler og hender. Han spurte Heidi om hun ikke ville ha en siste drink, hun tittet på meg og jeg nikket med interesse. Hun aksepterte det og han gikk for å bestille. Hun fortalte at hun likte han godt og han virket hyggelig. Jeg kunne tydelig se på Heidi at hun begynte å bli småfull. Mannien kom tilbake med drinker og vi skålte og pratet. Jeg fant på en unnskyldning om nok en toalett tur og forlot de ved bordet. Jeg stilte med ved enden av bardisken. Bestilte meg en øl mens jeg betraktet Heidi. Jeg kunne se han legge den store hånden sin på Heidis kne mens de pratet. Hånden ble liggende lenge på kneet uten å røre seg. De pratet og jeg kunne se at Heidi likte det for hun lo flere ganger. De skålte og hånden kom tilbake på kneet. Denne gangen litt i bevegelse men ikke mye. Han strøk henne fra kneet og noen cm opp mot kanten på mini kjolen. Frem og tilbake mens han klemte forsiktig. Heidi lot ikke til å reagere negativt på dette og fortsatte og le sammen Terje. Jeg så hånden hans bevege seg lengre og lengre opp til kanten. Frem og tilbake. Jeg kunne se han likte henne. Han befølte hennes lår frem og tilbake helt til jeg så hans fingre under kanten på kjolen. Jeg tenkte da at han sikkert kjente kanten på strømpene hennes. jeg ble utrolig kåt av å se på dette. Jeg kunne ikke være borte lengere og følte jeg måtte gå tilbake til de. I det jeg skulle til å gå så jeg hånden hans klemme om Heidi's lår. Han befølte henne fra kneet og helt opp mot kanten av strømpene hennes. Å se de store hendene beføle låret til kjæresten min var helt utrolig. Jeg ble superkåt. Jeg måtte gå tilbake til bordet. Har vært borte unormalt lenge. Jeg satte meg ned og Terje foreslo å bestille en runde til. Heidi hadde lyst til det og Terje gikk for å bestille. Da Terje kom tilbake med drinkene gikk Heidi på Toalettet en tur og Terje kunne fortelle meg at jeg hadde en utrolig nydelig og sexy kjæreste.

 

Videre i del 2

Thomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...