Gå til innhold

Dele erfaringer med andre cuckolds.


Gjest Morjor

Anbefalte innlegg

Gjest Morjor

Hei alle cuckolds der ute.^^ jeg skulle gjerne ha kommet i kontakt med andre cuckolds som lever ut sin pass ion sammen med sin partner. Hadde vært fint å kunne ha noen å dele erfaringer, meninger og kanskje følelser med. Og med noen som faktisk forstår hvordan vi cuckolds fungerer^^ Andre som føler det samme?

 

hilsen MorJor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du, Ja jeg har også et behov for å snakke med andre i samme situasjon. Det er jo mange tanker som går gjennom hode når vi lever ut våre ting og det hadde vært svært interessant å møttes uformelt til samtaler og et glass. mvh

 

Iorna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morjor

Ja det er nemlig det. Selv om jeg blir veldig kåt av å føle på sjalusien og ydmykelsen, er det som du sier en del tanker som farer igjennom hodet. en samtale og ett glass ville vært bra. Bor i Vestfold. Du?

 

MorJor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegianhubby

Jeg syntes det å dele fantasier med andre etc er veldig spennende :) Skulle gjerne hatt noen å snakket litt med om cuckold etc :) Selv om jeg ikke har noe erfaring...enda ;)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morjor
Jeg syntes det å dele fantasier med andre etc er veldig spennende :) Skulle gjerne hatt noen å snakket litt med om cuckold etc :) Selv om jeg ikke har noe erfaring...enda ;)...

 

Men det har jeg:) Send meg gjerne noen ord på privaten hvis du har spørsmål.

 

MorJor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig godt forslag, alltid spennende og interessant å høre hvordan andre lever ut de samme følelsene. Vi er et (bekreftet) cuckoldpar i slutten av 40 årene, hun sulten på velutrustede gode elskere, han ydmyk, underdanig tjener med liten pikk. Vi har lang erfaring og det er ikke få menn som har fått slippe til hos fruen.

Kanskje kunne det også være en ide med en tråd her der cuckoldene "blir tvunget til" å utlevere seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...