Gå til innhold

Er ydmykelse av cucken essensielt for cuckold leken?

Er ydmykelse av cucken avgjørende for at cuckold livsstilen er/blir vellykket?  

40 stemmer

1. 1. Er ydmykelse av cucken avgjørende for at cuckold livsstilen er/blir vellykket?

• Jeg er cuck og mener at det er helt avgjørende - humiliate me!!
    • Jeg er cuck og ønsker ikke det
    • Jeg er HW og selvsagt skal cuck kreket ydmykes på det groveste
    • Jeg er HW og ser ikke behovet for ydmykelse av mannen min
    • Jeg er Bull og selvsagt skal cucken ydmykes, det er jo en viktig del av leken og min tenning
    • Jeg er Bull og mener at det ikke er avgjørende på noen måte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hva sier dere folkens, helt ærlig; er ydmykelse av ektemannen/cucken helt essensielt for at cuckold livsstilen kan praktiseres slik den bør?

• 6 years later...
Skrevet

Cuckold inneholder pr. definisjon et element av ydmykelse, nemlig at en (svak) mann lar en annen (sterk, mer attraktiv) mann ta hans kone. Ydmykelsen blir enda sterkere dersom hans kone faktisk viser at hun nyter det hele bedre enn hva hun gjør med sin mann. Så ja, ydmykelse av cuck, i en eller annen form, er essensielt. 

• Liker 2
  • Takk 1
Skrevet

Der er ingen direkte ydmykelse i vårt forhold. Hvis det er snakk om ydmykelse er det at hun foretrekker og nyter at andre menn knuller og kommer i henne, og at jeg ikke på noen måte får delta i leken. Når hun hadde vert sammen me elskeren fortalt hun litt om hvordan de hadd elsket men ikke alt. Jeg må selvfølgelig innrømme at jeg er underdanig henne seksulet så hun kan gjøre det hun vill.

Hun har ingen elsker for øyeblikket, men da hun hadde det var det hun og elskeren som bestemte når og hvor hun skulle knulles. De hadde heller ingen begrensninger i hvor lenge de kunne holde på. Det tyngste var at jeg ikke fikk ha sex med henne når hun kom hjem. Hun var veldig sliten. Hun tømte meg heller ikke. Det måtte jeg gjøre selv.

• Liker 2

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...