Gjest uerfaren-gift69 Skrevet 31. juli 2018 Share Skrevet 31. juli 2018 (endret) Hei, jeg beklager, kanskje høres dumt ut, kanskje useriøse,men,jeg er en uerfaren,gift mann,men ikke sjalu, som ønsker at kona ha sex med andre.Jeg ønsker at noen treffe kona mi, forsiktig prate,ta på hun, og hvis alt bli bra at knulle hun.Jeg selv har gi lov til hun og hun vet at jeg ikke sjalu.Hun noen ganger virker som hun vil,men noen ganger virker som hun vil ikke, rart for meg. Men ikke så lett til å finne noen eller flere som vil treffe,prate,forsiktig ta på hun uten å nevne meg,hennes bilder,den nettside, alt..Hun er liten litt frodig dame med svart kort hår,lyse blå øyne.Kan prate mer om alt på skype ; [e-mail og og skype fjernet, Ref forumets brukervilkår] Endret 1. august 2018 av Kinky6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stingray Skrevet 19. november 2018 Share Skrevet 19. november 2018 Kjenner meg igjen fra tidligere forhold. Har hatt samme tanker og erfaringer. Det er så mange som er sånn kjør-på i dette miljøet. Jeg var ikke helt der og ville ha noe mye roligere. Var vanskelig å finne egentlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarzansura Skrevet 3. februar 2019 Share Skrevet 3. februar 2019 Hei, jeg beklager, kanskje høres dumt ut, kanskje useriøse,men,jeg er en uerfaren,gift mann,men ikke sjalu, som ønsker at kona ha sex med andre.Jeg ønsker at noen treffe kona mi, forsiktig prate,ta på hun, og hvis alt bli bra at knulle hun.Jeg selv har gi lov til hun og hun vet at jeg ikke sjalu.Hun noen ganger virker som hun vil,men noen ganger virker som hun vil ikke, rart for meg. Men ikke så lett til å finne noen eller flere som vil treffe,prate,forsiktig ta på hun uten å nevne meg,hennes bilder,den nettside, alt..Hun er liten litt frodig dame med svart kort hår,lyse blå øyne.Kan prate mer om alt på skype ; [e-mail og og skype fjernet, Ref forumets brukervilkår] Har dere tenkt gjennom dette sammen godt og tatt små steg i den retningen? Høres veldig pirrende ut å delta i, men er greit å gå rolig frem... Hvor i landet bor dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarzansura Skrevet 3. februar 2019 Share Skrevet 3. februar 2019 Ser på profilen deres at dere har kommet et stykke ja. Beklager om det jeg skriver virker "ovenpå" og belærende. Ønsker dere mange lykkelige og låte øyeblikk her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.