Gå til innhold

Uerfaren ønsker at kona knulles med andre


Gjest uerfaren-gift69

Anbefalte innlegg

Gjest uerfaren-gift69

Hei, jeg beklager, kanskje høres dumt ut, kanskje useriøse,men,jeg er en uerfaren,gift mann,men ikke sjalu, som ønsker at kona ha sex med andre.Jeg ønsker at noen treffe kona mi, forsiktig prate,ta på hun, og hvis alt bli bra at knulle hun.Jeg selv har gi lov til hun og hun vet at jeg ikke sjalu.Hun noen ganger virker som hun vil,men noen ganger virker som hun vil ikke, rart for meg. Men ikke så lett til å finne noen eller flere som vil treffe,prate,forsiktig ta på hun uten å nevne meg,hennes bilder,den nettside, alt..Hun er liten litt frodig dame med svart kort hår,lyse blå øyne.Kan prate mer om alt på skype ; [e-mail og og skype fjernet, Ref forumets brukervilkår]

Endret av Kinky6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
Hei, jeg beklager, kanskje høres dumt ut, kanskje useriøse,men,jeg er en uerfaren,gift mann,men ikke sjalu, som ønsker at kona ha sex med andre.Jeg ønsker at noen treffe kona mi, forsiktig prate,ta på hun, og hvis alt bli bra at knulle hun.Jeg selv har gi lov til hun og hun vet at jeg ikke sjalu.Hun noen ganger virker som hun vil,men noen ganger virker som hun vil ikke, rart for meg. Men ikke så lett til å finne noen eller flere som vil treffe,prate,forsiktig ta på hun uten å nevne meg,hennes bilder,den nettside, alt..Hun er liten litt frodig dame med svart kort hår,lyse blå øyne.Kan prate mer om alt på skype ; [e-mail og og skype fjernet, Ref forumets brukervilkår]

 

 

Har dere tenkt gjennom dette sammen godt og tatt små steg i den retningen? Høres veldig pirrende ut å delta i, men er greit å gå rolig frem... Hvor i landet bor dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...