Parsoker Skrevet 31. juli 2018 Share Skrevet 31. juli 2018 Skal en tur på byen i oslo 11 August og har hotellrom... søker en kjekk og gjerne veltrent kar under 39 som er sugen på å kose seg med damen utpå natta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osloplaytime Skrevet 3. august 2018 Share Skrevet 3. august 2018 Hei... jeg er en veltrent kar på 39....) øter dere svært gjerne på deres hotellrom:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osloplaytime Skrevet 3. august 2018 Share Skrevet 3. august 2018 møter dere såklart....) øter kan vi finne ut av hva er senere...hehe:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suchard Skrevet 9. august 2018 Share Skrevet 9. august 2018 Hei. Kanskje jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIGT90 Skrevet 10. august 2018 Share Skrevet 10. august 2018 Hey jeg stiller gjerne opp er 28 og bbc Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.