Gå til innhold

Feriebrev fra Frankrike


Gard

Anbefalte innlegg

Vi, det vil si min kone, og jeg har snart gjort unna første uka på vår ferie på den franske middelhavskysten. Bor på hotell med stor balkong og havsutsikt. Første dagen på stranden stilte kona i en rød bikini som framhevet hennes fine sexy figur og sprettene rumpe. I strandbaren kom vi i samtale med en ung italiener (25-30 år) som viser stor interesse for kona. Utover uka har jeg merket at kona ble stadig mer kåt og hver gang vi knuller sier hun med et smil om munnen at hun snart ønsker seg en fremmed pikk i fitta. Hun har sett at italieneren har rom på skrå under oss og at han hver ettermiddag ligger på terrassen naken med en halvstiv solbrun pikk og soler seg.

I går passet det seg slik at vi til lunsj blir sittende ved samme bord som vår unge italienske venn og ble da enige om møtes ute i byen på kvelden for å spise middag sammen. Min kone brukte lang tid på badet for å kle seg og hadde på seg en kort hvit kjole som fremhevet hennes sensuelle kropp. Kommer ut av badet og biter meg i øret og visker at hun ikke har truse på. Vi har en riktig hyggelig kveld på en liten fiskerestaurant ut mot båthavna. Merker meg at vennen og kona diskré under bordet tok hverandre på lårene. Kona ble opprømt og lett beruset av vinen, samt at vennen har en finger på/i den truseløse fitta???

Etter middagen går vi tilbake til hotellbaren for å ta en godnatt drink. Vi slår oss ned ved et bord og bestiller en flaske vin. Etter en stund går vennen på toalettet og kona spør om det er greit for meg at hun knuller Italia-vennen og sier hun ville at han bruke kondom. Hun ønsker at jeg går på rommet og ser på dem knuller på terrassen hans. Etter at han hadde kommer tilbake og vi har skålt noen runder sier jeg god natt, unnskylder meg for å være litt trøtt og går på rommet. Tilbake på rommet finner jeg et glass vin og setter meg på verandaen….

Etter en stund hører jeg kona og vennen kommer ut på terrasen under og i mørket ser dem i het omfavnelse og kyss hvor han har hendene under kjolen hennes. De blir mere og mere oppslukt av hverandre og kysset lidenskapelig og kjærtegner hverandre. Kona tar vennens pikk ut av buksa og styrer den opp under kjolen. Etter litt jukking ser jeg at kona presser underkroppen ned på pikken. Vennen knuller henne i et konstant tempo og fortsetter med å kjøre ut og inn, og konas bryster gynger kraftig. Jeg synes at det ser utrolig deilig ut da kona blir knullet.

I neste øyeblikk begynner kona å sitre, hun utstøter skrik, og mens hun høylydt gisper, stønner, jamrer og kroppen gjennom rystes av en meget kraftig og langvarig orgasme. De er særdeles høyrøstet, og jeg er nesten nervøs for om andre ser og hører dem, men det er også litt opphissende om andre ser kona knulle.. :)

Sakte ebber konas orgasme ut, mens han sagte jukker pikken inn og ut av fitta og jeg kommer i tanke på at hun i opphisselsen har glemt kondom. Vi har avtale at hun alltid skal bruke kondom da hun knuller ”fremmede”. Han tar henne i armene å bære henne inn på rommet og jeg kan svakt høre henne bli tatt på nytt. Jeg gikk inn og la meg og sovnet med det samme.

I dag våknet jeg aleine i senga og hørte kona i dusjen. Hun kom ut innpakket i et håndklede over brystene og på underkroppen hadde hun ingen ting og så at fittleppene var oppsvulmet og rosa. ”God morgen kjære elskling” sier hun med et stort smil om munnen. ”Sovet godt” og forteller at hun har komet tilbake for en halvtime siden og gått rett i dusjen. Forteller at italieneren er ungdommelig kåt og har en liten men utholden pikk. De hadde knullet i alle stillinger og sovnet i armene på hverandre. Nå på morgenen hadde hun ridd han forsiktig med en øm fitte som lengtet etter den lille kåte pikken hans. Hun beklager at hun har glemt kondom.

Hun står der naken med en flott kropp og rumpe og ber meg knulle henne i misjonæren, men med kondom. Sier med et smil ”vil ha ren italiensk sæd i fitta så jeg får en liten italiener”. Jeg rullet på kondom og tok pikken i handa og ført den inn i fitta og begynner forsiktig å knulle henne og hun ber meg støtte hardt helt i bunne. Hun skrek høyt ved hvert støtt, kroppen rister og kommer i en kraftig orgasme nesten med en gang

Nå har vi dusjet og spist en stor frokost med mye god kaffe og sent kom vår venn som så sliten men lykkelig ut. Kysset min kone på begge kinnene og takket for en fantastisk natt. Nå ut i solen.

:)[/size]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegianhubby

brabra! ;) Lurer på om dama kunne tenke seg en ferie tur til Frankrike neste sommer jeg.. Hehe :)

Takk for et bra bidrag! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...