jim73 Skrevet 9. juni 2018 Share Skrevet 9. juni 2018 Hei! Er ein aktiv treningsglad mann på 44. Er det nokre som har planer om å arrangere et gangbang i sommer? Blir veldig gjerne med, vil gjerne få oppleve dette:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIGT90 Skrevet 13. juni 2018 Share Skrevet 13. juni 2018 enig er det noe gb snart bare si fra hadde jo vært kult nå uti naturen hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drex Skrevet 26. juni 2018 Share Skrevet 26. juni 2018 Hei! Er dere hvite eller svarte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YoungcoupleBergen Skrevet 2. mai 2019 Share Skrevet 2. mai 2019 Hei, jente 22 her ! Planlegger min første GangBang. Denne sommeren har jeg fri og er på innenlands bilferie tre hele uker av juni. Gangbangen blir på en hytte med god plass og vi er allerede 1 kameramann, min kjære ektemann og en gutt på min alder som skal se på. Ønsker 5-7 mannfolk / BULLS og da ser jeg for meg minst 18 cm store staker, send en PM med f eks snappen og antall cm. Jeg skal MISBRUKES!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullidrøbak90 Skrevet 15. juni 2019 Share Skrevet 15. juni 2019 Jeg er mer enn gjerne med på gb. Bare send pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas1 Skrevet 2. januar 2020 Share Skrevet 2. januar 2020 Gjerne bli med på gb? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.