hun Skrevet 31. mai 2018 Share Skrevet 31. mai 2018 Utdrag fra profiltekste: Søker en fast bull til henne. Fortrinnsvis singel. Du er godt utstyrt, minimum 18 cm og grov. Du er slank/trent, barbert/frisert nedentil og renslig. Du er i alderen 20-50 år og har et sted i oslo området der du kan møte henne. Du forstår at før et evt treff så må man ha noe snap kontakt/pm her. Du er interessert i sex og erfaren og vil ha relativt hyppige møter. Hun er en hotwife og ikke en slutwife, dvs selv om hun i akten liker å bli tatt, vil hun at du har respekt for henne, og gjerne at du jakter litt på henne. Du forstår at kondom er et must til hotwife og bull er helt trygge på hverandre. Hva får du: Med den rette bull så ser hun får seg å møte deg jevnlig og ofte. Du får en kåt jente som er klar for mye lek. Hotwife og bull har så og si frie tøyler fra cuck sin side. Vi håper å finne mr right bull her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skier Skrevet 4. juni 2018 Share Skrevet 4. juni 2018 Hei Er mye på jobb i Oslo - hotell. Tror jeg oppfyller dere krav. Hører jeg fra dere ? Skier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIGT90 Skrevet 8. juni 2018 Share Skrevet 8. juni 2018 hei jeg heter cripsyt på snap legg meg til gjerne hypp på . koselige treff veldig keen på sitte ute i sola og kose oss gjerne filme lage morro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.