Gå til innhold

En cuckolds glede


askbur

Anbefalte innlegg

Som vanlig. Først fikk jeg kontakt med ham; Bernt. Han hadde en fantasi. Han ville ydmykes vad at kona hadde seg med en annen. Jeg sier 'som vanlig' ikke fordi jeg stadig vekk opplever å ha sex med gifte kvinner. Ei heller at menn vil ydmykes, men heller fordi jeg fra tid til annen blir kontaktet av menn fra par som fantaserer mer enn det som noen gang blir noe av. Vel, denne gangen var den gangen som gjør alle fruktløse fantasier verdt det. :) **

*

Etter noe chatting med Bernt ba jeg om en chatt med hans kone Grethe. Jeg trengte en verifisering at dette var noe som kunne bli. Vi chattet litt alle tre før Grethe og jeg satte oss ned med Skype. Grethe så hvor tant Bernt ble av ideenn. Det tente henne. Vi skjønte alle tre at dette var noe vi ville. Vi avtalte et møte noen uker fram. Tiden ble brukt til planlegging. Jeg vhattet med begge sammen og hver for seg. Grethe ville at jeg skulle ta kontroll, men at hun skulle kunne dominere Bernt. Det var helt etter Bernt smak. *

*

Når det nærmet seg møte, fikk Bernt klare instrukser hva han skulle gjøre før jeg kom. På dagen, et par timer før jeg skulle komme, tappet Bernt et badekar til Grethe. Hun la seg i blant skum og ble servert *champagne og jordbær. Videre var Bernt instruert i å tørke henne, smørte henne med en deilig hudkrem *og barbere henne nedentil. Til slutt tok han fram en hvit neglisje kjøpt for anledningen. De var neste klar for gjesten, men Grethe hadde en overraskelse til Bernt. Hun hadde kjøpt et kukkbur til ham. Det var med blannede følelser han tok det på. Og den begynnende ereksjonen gjorde det vanskelig, men på skulle den. *Nøkkelen hang hun på en lenke hun hang rund ankelen,*

*

På slaget 1800 ringte jeg på. Som avtalt gikk Bernt å åpnet døren. Han sa ingen ting men tok et skritt til siden og slapp meg inn. Grethe sto innenfor og ventet. Jeg noterte meg at brystvortene gjorde sitt for å komme ut av det gjennomsiktige hinderet. Og at der man burde sett en trekant var det intet.*

*

«Hvor er soverommet?» Grethe skvatt litt av den direkte tonen, men viste vei opp trappen. Bernt forsøkte å følge etter, men fikk beskjed om å vente nede. Grethe åpnet døren for meg og ble overrasket av at Bernt hadde ryddet der oppe mens hun badet. I det ene hjørnet stod en lenestol han hadde båret opp. Jeg satte meg i stolen. Grethe lukket døren. «Kle deg naken er du snill». Tonen var vennlig, men Grethe nølte ikke. Med et drag var hun naken. Der stod hun. Litt rund. Store litt hengene flotte bryst. Lys hud uten skiller. Hun kunne kanskje sole seg naken, men så tidlig på sommeren, var det vanskelig å si. Hun slo meg ikke som en som solte seg naken. *

*

«Ned på alle fire». Grethe gjorde som hun ble fortalt. Hun var deilig! «Krabb rundt». Hun krabbet. De store brystene hang duvende ned. Med den store rumpen til, gjorde hun en twerk men hun fliret. «Har jeg sagt du skal gjøre det?» spurte jeg retorisk. Hun stoppet. «Rygg hit». Vel framme ved mine knær ba jeg henne legge hode i gulvet. Med rumpa stikkende opp og kjønnet åpent, ga jeg henne et par smekk på rumpen før jeg lot en finger gli gjennom hennes våte kjønn. Et stønn slapp ut av Grethe. Rett etter kom et stønn fra andre siden av døren. Bernt sto utenfor og lyttet. Kanskje han tittet gjennom nøkkelhullet. Vi lot ham være. *

*

«Snu deg rundt.» Jeg ba Grethe åpne mine bukser. Hun gjorde som fortalt. Ut spratt en deilig ereksjon. *En glød i kinnene fortalte at hun likte det hun så. Hun bøyde seg fram for å ta den i munnen. «Har jeg sagt vær så god?» Grethe stoppet. Jeg smilte. «Ta for deg». Og det gjorde hun. Hun koste seg virkelig. Lekte med tungen, hånd på ballene. «Du kler en kuikk i munnen.» Hun rødmet. *

*

Vi nøt blow jobben en stund, men alt godt kommer til en slutt. Og jeg ville helst fortsette før den kom. «Legg deg på ryggen i sengen med knærne opp og ut». Grethe var ikke vanskelig å be. «Vis meg hvordan du koser deg». Grethe satte fingrene i gang mens jeg kledde av meg. Jeg la meg ned ved siden av henne og tok over. Med to fingre inn og en tommel utenpå, startet jeg å bli kjent med både Grethes kjønn og hennes lyster. Det var kanskje settingen, men det skulle lite til før hun kom *høylytt. Nå var det min tur til å bruke munnen. Jeg tok for meg. Fråtset i vått kjønn og deilig kvinne. Og hun nøt. I fulle monn. Kom hun? Antagelig. Nøt hun. Helt klart. Men nå vill jeg inn i henne. Jeg la meg på ryggen. «Ta plass». Grethe satte seg ned på meg. Jeg gled inn uten motstand. Endelig skulle jeg få tid til å nyte hennes bryster. Endelig skulle vi får kysse. Men Grethe ville noe annet. Hun satte i et ritt verdig Grand National. *

*

Og hvor var Bernt i det hele? Han var ikke i fokus, *men samtidig var han der i bakgrunn. Og Grethe nøt. «På alle fire takk.» Jeg løftet henne av og hun stelte seg på alle fire. Jeg stelte meg bak og gled inn igjen. Nå var det min tur til å jobbe, men vi var begge ganske slitene nå. Etter et kort ritt kom jeg. Vi hadde alle vært hos legen, så spruten gikk inn i henne. Vi veltet oss over på ryggen. *

*

Etter en liten pause, ba jeg Grethe rope inn Bernt og få ham til å hente drikke til oss. Han var medgjørlig *som en hund og kom logrende tilbake med champagne. Vi satte oss opp i sengen og nøt våre glass. Bernt satt på gulvet. «Er du våt der nede? Be Bernt sleike opp». Grethe nølte ikke. Hun ville ha mer. Bernt var heller ikke vanskelig å be. Settingen gjorde at jeg kjente en ny ereksjon nærme seg. Jeg satte meg opp og la kukken på Grethes lepper. Hun gapte villig opp. *

*

Nok en gang fikk jeg Grethe opp på alle fire, men denne gangen fikk Bernt se. Ha lå under og så opp på min kukk som gled inn i Grethe. Snart var min kukk i gang og like etter kjente jeg tungen til Bernt som ga Grethe et ekstra og svært kjærkomment tillegg. Tempoet var lavere nå, og nytelsen ikke så intens. Denne gangen var det mer dønninger. *

*

Etterpå må vi ha sovnet. Det var mørk ute når vi våknet. Bernt på gulvet. Grethe og jeg i sengen. Det var på tide å dra. Jeg tok på meg Grethe og Bernt forble nakne. Vi gikk ned til vindfanget. «Snu deg med rumpen hit.» Grethe stusset, men gjorde som hun ble fortalt. Jeg åpnet smekken og tok henne en siste gang bakfra. Kort og godt og langt fra nok for Grethe. «Nå får du gi Bernt sitt». Grethe smilte. Det gjorde Bernt også. Det siste jeg så før døren gikk igjen var Grethe som hadde plukket fra nøkkelem fra kjede rundt ankelen og låste opp buret. De kom nok til å holde på en stund. Og jeg følte meg sikker på at dette ikke var siste gang for oss.

 

 

*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...