Gå til innhold

Konas herlige teasing


Cuckman123

Anbefalte innlegg

Ikke den heftigeste historien men ville nå likevell dele min herlige kveld med kona :)

Min kone er en meget tiltrekkende kvinne utan tvil. Det får jeg bekreftet hver gang en mann går forbi henne :) Vi har et flott sexliv og hun er meget klar over mine fantasier. Men hun er ikke så lett å overtale til å gjennomføre dem :) Det er lenge siden vi har brukt mine fantasier i vårt sexliv. Og jeg hadde nesten gitt opp håpet om at det vart noe mer av det. Etter mangen stressende år med barn og husbygging osv har vi endelig litt tid til hverandre. I går hadde vi en magisk kveld. Etter litt stryking og kosing under film titting begynte jeg å merke at kona ville mer en å kose. Hun hadde på seg blonde truser og en av mine t skjorter. Hun liker å gå i mine t skjorter om kvelden og jeg kan ikke nekte for at det ser ganske sexy ut. Etter mye heftig klining og tafsing tar hun endelig tak rundt kuken min og ronker meg sakte. Jeg beføler hele kroppen hennes mens hun fester et hardere grep rundt kuken min. Hun er en meget deilig kvinne med nydlige former som jeg fortsatt etter mangen års ekteskap ikke blir lei av. Eg finner etter hvert veien ned i trusa hennes og kjenner at det er ekstremt vått. Jeg starter å fingre henne og 1 finger blir fort til 3 fingrer. Hun skrever og stønner og kommer etter kort tid. Elsker å høre henne stønne og jeg blir mer og mer tent. Etter en stund foreslår hun at vi skal bevege oss inn på soverommet. Jeg loggrer etter henne som en hund :D Soverommet vårt har store klesskap med speil og det er ganske digg å knulle henne og se hele den deilige kroppen hennes når vi holder på. Jeg får av meg klærne i en fei og fører henne mot speilet. Hun kjenner meg godt og vet kva jeg vil. Hun lener seg mot speilet og strutter med den deilige rompa si. Jeg setter meg på sengekanten og ronker og nyter synet av henne. Når hun står slik kan jeg nyte synet av henne både framme og bak:D Men det er ikke lenge jeg klarer å bare se på. Jeg går bort og tar tak i rumpa hennes og gnir kuken min utenpå trusa hennes.. Jeg hører hun ynker "knull meg" og hun trenger ikke be meg 2 ganger. Jeg drar trusa til side og kuken glir lett inn.. Hun er så våt at jeg ikke trenger å ta det rolig og jeg kjører kuken hardt i henne.. Mens jeg knuller henne nyter jeg synet av brystene hennes som duver under t-skjorta og det kåte blikket hennes i speilbildet. Hun kommer ganske fort igjen og jeg kjenner den varme fittesaften hennes strømmer rundt kuken min.. Jeg tar tak i henne og dytter henne ned i sengen. Jeg røsker av trusa hennes og hun skrever villig etter å få kuken min. Når hun er så kåt blir også jeg enda mer kåt. Jeg starter å knulle henne i misjonær. Hun skrever ekstremt deilig og jeg kjenner jeg er nær ved å komme. Må derfor roe litt ned før jeg kjører på igjen. Men det tar ikke lang tid før jeg kjenner jeg må roe ned igjen...Plutselig sier frua "vist du ikke kan knulle meg skikkelig så må jeg finne noen som kan det".

[ATTACH=CONFIG]33400[/ATTACH]

Jeg kjente en ekstrem kåthet og spurte om hun ville prøve en anna kuk som kunne skamknulle henne.. Hun svarte bestemt ja.. Hun kjente at jeg vart hardere og jeg begynte å knulle henne hardt og bestemt... Jeg spurte om det var noen hun kunne tenkt seg å prøve og hun smilte med et kåt smil..Jeg fikk ikke svar med det samme og jeg spurte igjen hvem hun kunne tenke seg å knulle... Hendrik svarte hun.. (Hendrik er gamle naboen vår. En godt trent kjekkas som likte å flørte med damene.) "Er du kåt på han da "spurte jeg.. "JA" svarte hun før hun begynte å fortelle mens Jeg knullet henne. "Når du var på jobbreise møtte jeg ofte på han når jeg hentet posten. Han var veldig flørtete og skjulte ikke hvor han festet blikket. Og da han hadde bursdag møtte jeg på han ved parkeringsplassen. Jeg gratulerte han med dagen og ga han en klem. da tok han tak i rompa mi. Med det same kvapp jeg til men etterpå kjente jeg at det var pirrende". Jeg kjente at jeg vart ubeskrivlig kåt og ville hun skulle fortelle mer... Da spurte hun om jeg var sikker. Ja det tenner meg svarte jeg. "lover du å ikke bruke det mot meg" ja...helt sikker svarte jeg... da fortalte hun om en gang hun lå ute og solte seg i bikini når jeg var vekkreist.. " Hendrik var ute og jobbet i hagen og vi pratet en del.. Han kom bort og satt seg ned i den andre solsenga og vi fortsatte å prate. Han har en ganske deilig kropp og var tydligvis innsmørt med solkrem. Han la fortsatt ikke skjul på hvor han festet blikket og sa plutslig at jeg holdt meg godt. Jeg sa takk du også. Han vart veldig flørtende i tonen og sa at han syntes jeg var ekstremt sexy og vist jeg hadde vært singel så hadde han lagt an på meg"... På dette tidspunkt var jeg nå så kåt at jeg kjente ikke om jeg holdt på å komme eller ikke. Jeg løftet henne etter meg opp slik at hun kunne ri meg.. hun satte seg skrevs over meg og det rant av fitta hennes.. Mens hun ridde meg tok hun av seg skjorta så jeg kunne nyte dei deilige brystene hennes mens hun ridde meg og fortsette med å fortelle..." Da vi var ferdig å prate gikk jeg inn for å lage meg noe mat.. da begynte jeg å kjenne at jeg vart kåt og tenkte på at vi hadde fantasert mye om at jeg skulle knulle en annen mann"...Fikk du lyst å knulle han spurte jeg.... JA svarte hun...Har du pult han spurte jeg... NEI men jeg fikk jævlig lyst svarte hun... Fantaserte du det spurte jeg... Ja svarte hun..." Eg begynte å fingre meg sjølv på kjøkkenstolen og fantaserte om å be han inn så han kunne knulle meg opp på kjøkkenbenken... Jeg kjente at hun var på vei til å komme og jeg spurte om hun kunne tenke seg å knulle han nå... "JA..Jeg har faktisk lyst til å knulle han..Han har sikkert en jævlig deilig kuk også". I det samme øyeblikk kjente jeg fitta hennes strammet seg rundt kuken min og hun kom ekstremt hardt. Og da klarte jeg ikke å holde meg lenger.. Kåtere en på lenge kjente jeg en ubeskrivelig orgasme og sprutet lenge inn i henne.... Hun la seg anpustet over meg og ristet på hodet... "Jeg mente det ikke altså" sa hun... Var det bare oppspinn spurte jeg.. "ja... jeg skulle heller valgt en annen å fantasere om men han var den første jeg kom på. sikkert fordi jeg såg han i dag" Hun var tydligvis flau over det som nettopp skjedde. Jeg er ivertfall sikker på at hun har lyst:D Lenge siden jeg har kjent henne få en så kraftig orgasme:D

 

God Natt :D

  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Herlig historie som jeg kjenner igjen min kone i. Hun ble også etter hvert tent på mine fantasier som er lik de du hadde. Min kone hadde fortalt om tidligere menn og jeg hadde kjent en deilig tenning ved å høre detaljer. Detaljer er viktig!

Men som din, var også min redd for at jeg skulle bruke det mot henne, for eksempel for at jeg skulle tillate meg å knulle en annen dame. En slik setting ville hun ikke tenne på, så hvis det var det jeg var ute etter, var det ikke aktuelt for henne. Hun klarte seg med den kuken jeg ga henne.

Men min iherdige og gjentagende fantasering om en ekstra mann mens vi hadde deilig sex førte til at hun alltid ble mer kåt og kom lettere når jeg hvisket slike fantasier i øret hennes under akten. Etter en god del tid bestemte vi oss for å realisere fantasiene - f.eks hvis vi skulle dumpe borti en mulighet ute på byen. Det viste seg imidlertid vanskelig å finne noen, da de fleste flørtende menn trakk seg unna når de skjønte at hun var ute sammen med ektemannen.

Det skal sies at hun alltid har hatt draget på menn, så det manglet ikke på interessen. Men vi var nok for mye amatører og tok ikke nok initiativ i settingen, for vi kunne nok ha blottstilt våre hensikter tydeligere hvis vi ikke hadde vært så sjenert som vi var i begynnelsen.

For å gjøre en lang historie kort endte vi opp med de beste opplevelsen etter at vi gikk inn på Eros og etter mye chatting fikk kontakt med to deilige og flinke buller...

Vi har aldri angret på denne utviklingen i sexlivet vårt, og det eneste vi kanskje ville gjort annerledes ville vært å begynt tidligere slik at vi hadde fått flere opplevelser. Men den som lever, får se.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...