Gå til innhold

Kyskhetsbelte for menn


iorna

Anbefalte innlegg

Mener jeg har lest et eller annet sted at det finnes en innretning til å låse rund pikken så man ikke kan runke eller knulle.

Er det noen som kan fortelle meg hva dette heter, hva som funker bra og evt. hvor man får tak i det.

 

Kjæresten min skal reise bort i 3 dager å finne seg en elsker, Jeg kommer til å være dødskåt, og tenner voldsomt på tanken over ikke å kunne gjøre noe med det. Hun har nøkkelen og låser meg opp når hun kommer hjem og det passer henne.

 

på forehånd takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg bruker selv en CB 6000 - funker flott, men trenger litt tid på å finne riktig "tilpasning".

Da er det helt umulig å bruke lillemann til noe som helst... :o

 

Obs! Pandoras Closet kan ha noe lang leveringstid, da de må bestille enkelte artikler fra utlandet.

 

Her er et bilde av penisen min innelåst i CB 6000.

Endret av CuckySlut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

til å få den. Har bestilt idag sammen med et trådløst egg som vi skal bruke ute på byen.

Tanken er at at jeg blir satt fast i min cb600 og hun får et trådløst egg i seg. Vi går ut og er tilsynelatende ikke sammen.

Jeg styrer kulene og pirrer henne når hun flørter med gutter som også jeg synes at hun kan ha glede av.

Det tenner meg mye mer når hun har elskere som jeg synes er flotte og sexy og jeg ikke på noen måte kan sammenlignes med. Da kan jeg pirre henne samtidig som hun tar signalet om at det er mannen.

Hun flirter i vei og får forhåpentligvis napp.

De forlater da stedet heftig klinende, og jeg må rusle hjem vel vitende om at hun har seg vildsomt.

Hun tenner også veldig på denne tanken.

Jeg vet ikke når hun dukker opp igjen, men er det vellykket så blir det neppe før sent neste dag engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blacksheep

hei:)

 

Kyskhetsbelter er ganske geniale greier^^ 3 dager er nesten litt for snaut til å kunne virkelig kjenne "effekten" synes nå jg da...O.o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Det er ikke en fare for at disse innretningene forstyrrer ereksjonsfunksjonen over tid da? Man forhindrer jo en fysisk funksjon fra å inntre når den normalt skal?

 

Hvordan oppleves det å være innesperret slik når man er sexuelt opphisset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Dykker80
ok, ja da må hun låse meg i god tid før hun drar, så jeg er bra kåt og trengende før hun reiser.

Jeg blir bare kåtere og kåtere av tanken

 

liten advarsel den cb6000 er veldig liten, jeg bruker veldig lang tid på og få den på meg. Hvis du har tenkt til og bruke den slik du skriver her over flere dager så anbefaller jeg og finne en annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...