Gå til innhold

HotWife kontroll – slik jeg nyter og han fantaserer om


Gjest Krydderpar

Anbefalte innlegg

Gjest Krydderpar

Aller først; jeg elsker mannen min. Han er min helt i hverdagen, min superelsker, magiker og bestevenn. Han gir meg alt jeg ønsker meg og jeg er veldig takknemlig for at han er den han er og ikke minst – han gir meg muligheten til å leve ut livet som hans hotwife, tøye grenser og utfordre både meg selv, han og oss. Jeg er han stor takk skyldig for den rausheten og tilliten han viser ved å stadig oppmuntre meg til å la lystene styre.

 

Denne lille fortellingen er fra virkeligheten men krydret med noen små overdrivelser og avsporinger styrt av fantasien, enten min eller hans. Jeg skriver den både for egen nytelse og med håp om inspirasjon til lekne og nysgjerrige lesere. I tillegg er den en beskrivelse av min begeistring over å ha oppdaget hvor sexy og deilig det er å kunne leve ut rollen som (hans) hotwife.

 

Historien handler om kontroll, kåthet, ydmykelse og kjærlighet. Den varer fra søndag til torsdag og jeg akter å dele de fire episodene med dere, forutsatt at dere ønsker det. Med andre ord, kom med tilbakemeldinger og kommentarer 

 

Kontroll! Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle bli så kåt av å nyte følelsen av å ha kontroll. Jeg, passe submissiv men med en god porsjon temperament når det kreves. Han har heldigvis pushet meg steg for steg, på mange måter, for at jeg skal kjenne på hvordan det føles å ha kontroll. Ved å underkaste seg, foreslå ulike ting, komme med ideer og rett og slett hoppet i det for å gi meg muligheten til å kjenne på hvordan det er å ha styringen. Nå er det for sent å angre for å si det sånn 

 

Søndag kveld. Vi koser oss i stua med film på TV, vin i glasset og jeg flørter og erter ham litt. Slenger beina i fanget hans, stryker på ham, sier fine ting. Merker at han blir tent og gira. Deilig. Det kribler i hele kroppen min, både fordi han er gira og fordi jeg vet hva som skal skje, noe han ikke vet. Vi tar kvelden, jeg tenner lys på soverommet og vi kryper under dyna, kliner lenge, tafser på hverandre. Presser hodet hans ned mellom lårene mine, han slikker meg ivrig og deilig til topps flere ganger. Ingen i hele verden slikker fitte som han, magikeren. Han veileder meg ned mot pikken, vil at jeg skal suge han. Jeg stritter lett imot og viser med hele meg at det ikke er aktuelt men at jeg vil bli knullet her og nå. Ber han ta meg bakfra. Merker at han er både gira og litt skuffet, akkurat slik jeg vil ha det men skuffelsen går kjapt over når han trenger inn i meg. Knuller meg bestemt og deilig med et fast grep om hoftene mine så jeg kommer igjen og igjen. Han vrir og vender meg rundt, tar meg mens jeg ligger på siden, holder meg fast, presser meg ned i madrassen og hveser hvor deilig han synes det er å knulle meg og se og kjenne at jeg får pikk som fortjent. Jeg biter blåmerker på meg selv i overarmen i ren begeistring mens den ene orgasmen etter den andre skyller gjennom meg. Kommer meg over på rygg, hans favorittstilling der han gjerne presser armene mine bakover, tar kvelertak på meg, setter seg opp og griper rundt anklene mine eller bare knuller på med et mål for øye; sin egen orgasme. Jeg bukter meg under ham og med ord og kroppsspråk viser jeg med all tydelighet at fra nå av gjør jeg alt jeg kan for at han kun skal ha fokus på egen nytelse. Merker at han blir ivrig, knuller meg hardt og bestemt, stønner og «danderer» meg i stilling, legger armene mine bakover og griper om lårene mine. Jeg kjenner ham så godt og merker når det er like før han kommer og akkurat da løfter jeg armene mine tilbake, presser dem mot brystet hans, presser pikken hans ut av meg mens jeg stirrer ham hardt inn i øynene og sier «nei, stopp, du får ikke sprute. Hører du? Ikke nå! Vent!» Det er et euforisk syn å se ham, sjokkert, frustrert og veldig kåt. Pikken hans vipper opp og ned i takt med pulsen, han er så nære på å komme som overhode mulig. Han stønner ut noen banneord og er millimetere unna å ta saken i egne hender, bokstavelig talt, for å fullføre det vi begynte på. Disse magiske sekundene er heftige for meg. Og – som han forteller meg etterpå – også for han. Men han trenger tiden til å sortere følelsene og spenningen. «Men, hva faen skjer nå?» stønner han. «Nå skal vi sove, takk for en deilig runde med mange herlige orgasmer, elsker å ha sex med deg kjæresten min» sier jeg og klenger meg inntil han mens jeg stryker på ham og lar han virkelig kjenne både gleden, takknemligheten og kjærligheten min til han. Han roer seg etterhvert men ikke mer enn at mine kjærtegn gjør at han fremdeles befinner seg i kåthetens tåke. Jeg stryker kjærlig på ham men unngår helt bevisst pikk og baller. Merker at han vrir seg i en blanding av frustrasjon og salig nytelse og det er akkurat det jeg vil. Omsider sovner vi og vi sover godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krydderpar

Episode 2 av 4:

 

Mandag morgen, på badet. Han forteller meg hvilken euforisk opplevelse kvelden før ga ham, samtidig som han kjenner hvor ivrig og klar han er for fortsettelsen. «Perfekt, akkurat sånn jeg ville at det skulle være» sier jeg. Han er ivrig med kjærtegn og oppmerksomhet, jeg får sexy meldinger på jobb og kjenner på kåtheten. Samtidig sender jeg tekstmelding til vår faste Bull og spør om han har anledning til å møte meg torsdag formiddag, noe han bekrefter skal passe fint. Mannen min er klengete og kjærlig hele ettermiddagen også, i håp om hva som eventuelt skjer når det nærmer seg leggetid. Jeg nyter situasjonen og kontrollen med deilige kriblinger i kroppen, en fantastisk følelse. Jeg sier ingenting om avtalen jeg har gjort med Bull. Vi finner senga og jeg tar styringen, til hans fulle begeistring. Stryker og kysser kroppen hans lenge, kliner med ham, slikker og leker med ballene hans, suger pikken hans grundig og lenge, trer meg på ham mens han ligger på rygg, lar han være passiv og bare nyte. Smetter av pikken hans, legger meg på rygg og tar imot han, det beste han vet. Merker at han nærmer seg, stirrer han inn i øynene og kommanderer han til å komme. «Inni deg?» stotrer han fram med forhåpning i stemmen. «Nei, du får ikke sprute i meg, det er kun Bull som får det nå, det vet du». Selv om det ikke er sant så tenner han vilt på den beskjeden, at jeg nekter ham å komme i meg. «Å herregud, jeg kommer» roper han. Trekker seg ut og runker. Jeg røsker vekk hånda hans og tar over, runker ladningen hans over magen og puppene mine mens han brøler ut vellysten sin. Han synker sammen, tilfreds og happy. Jeg stryker han over brystet og kysser ham mildt før jeg smetter ut på badet, tørker meg selv med en håndduk, finner en vaskeklut som jeg fukter lett, tar den med inn i senga og vasker utstyret hans lett. Han ser på meg med forundring, dette er noe jeg vanligvis ikke gjør. Før han rekker å si noe henter jeg frem flasken med babyolje, spruter noen dråper i hendene og masserer pikken og ballene hans lett, slik at utstyret blir passe glatt. Åpner nattbordskuffen og henter fram kuklåsen i metall og gir meg i kast med å presse testiklene gjennom baseringen, en og en før jeg smetter den slappe pikken gjennom den samme ringen. Han stirrer på meg med en blanding av forferdelse, overraskelse og kåthet og pikken våkner delvis til liv. Noe som medfører at jeg må være litt hardhendt og presse den inn i buret med litt makt. I det hengelåsen klikker det hele på plass sier jeg «sånn, endelig er du innelåst. Dette har jeg gledet meg til og det gjør meg vanvittig kåt» Han sier; «okey, men hvor lenge da?» og jeg svarer «det skal du ikke tenke på gutten min». Ansiktet hans blir helt flåsete av redsel, usikkerhet, begeistring og kåthet. Og jeg får nesten orgasme av hele settinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krydderpar

Tirsdag morgen, på badet. Han er om mulig enda mer kjærlig og ivrig enn dagen før. Forteller meg hvor deilig det kjennes at kuken sprenger på i buret og jeg dirrer av opphisselse når jeg hører det. Kysser ham, stryker på ham og leker litt med ballene, for å gjøre det enda mer «ubehagelig». Noe han nyter men også kjenner et snev av ubehag av, akkurat slik det skal være. Sender han et par frekke meldinger på jobb og får bekreftelser på at de har sin virkning, det presser på i låsen, en blanding av deilig kåtskap og ubehag. Jeg nyter følelsen av å nesten sitte med en slags fjernkontroll og styre mannen min, slik jeg vil.

 

Vi finner senga tirsdag kveld, han er ivrig på å ta på meg og det er særdeles velkomment. Han tafser, stryker og kysser hele meg, manøvrerer seg mellom lårene mine og slikker meg til topps mange ganger. Jeg holder ham der ekstra lenge og tvinger ham til en ny runde. Når han er ferdig klenger han seg inntil meg med pikken stangende i buret, uten mulighet til å komme seg løs, hele utstyret strekkes til det ubehagelige men samtidig er han kåt og klar og jeg nyter å kjenne ham sånn tett inntil meg mens jeg nyter kjærtegnene og merker hvor kåt han er. Han lar hånda gli ned mellom lårene mine, stadig ivrig etter å kjenne på meg, kanskje med et håp om at jeg blir så ivrig at jeg lar ham komme løs slik at han kan knulle meg. Jeg tar hånda hans kjærlig men bestemt bort, legger den over hans egen brystkasse og stryker han fjærlett over brystvortene hans, noe som gir umiddelbar reaksjon. Kysser ham lenge, takker for deilig behandling og sier god natt mens jeg stryker på ham og kjenner med begeistring på hans blanding av kåthet, uvisshet, skuffelse og frustrasjon og det jeg smiler lett sadistisk for meg selv med vissheten om at han nok vil ligge å vri seg en god stund før han endelig sovner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krydderpar

Episode 3 av 4:

 

Onsdag: Merker at han sliter litt nå, usikker og innelåst. Jeg passer på å holde ham på tuppa med oppmuntrende ord, kjærtegn og bekreftelser på at han er best i verden. Når vi finner senga den kvelden tar jeg styringen igjen. Stryker på ham, kysser ham og viser med all tydelighet hvor kåt jeg faktisk er. Noe som gjør ham både frustrert, kåt, forventningsfull og forvirret, innelåst og hindret som han er. Jeg finner fram nøkkelen, vifter den foran øynene hans og nyter å både se og høre reaksjonen hans, et stønn og «ja, så deilig, kom igjen, akkurat det jeg trenger nå». Jeg låser opp hengelåsen, trekker buret forsiktig av og nyter øyeblikket da jeg hører lydene fra han da frigjøringen er et faktum og junior raskt begynner å reise seg. «Å fy faen, den følelsen der er verdt å vente på» stønner han. «Oooops, det skulle du ikke ha sagt vennen min» repliserer jeg. «Det er jo en inspirasjon til å fortsette» sier jeg videre. «Ja, ser den. Men jeg er ikke uenig i det altså» sier han. Jeg tar tak i pikken hans og nyter følelsen av å kjenne at den vokser i hånda mi. Runker ham lett og hører han stønne av vellyst. «Men, hva med den da?» stotrer han spørrende fram og peker på baseringen, som fremdeles sitter stramt og godt rundt ballene hans. «Den blir værende på. Nyt følelsen av en deilig stram kukring, det skal i hvert fall jeg gjøre» sier jeg med et smil. Setter meg på ansiktet hans slik at han kan slikke meg til topps et par runder før jeg aker meg nedover og trer meg ned på pikken hans. Rir ham heftig så jeg kommer og squirter ut over magen hans, gang på gang. Merker at han blir ivrig og nærmer seg orgasme. Da hopper jeg av, tar ansiktet hans i hendene mine mens jeg sier «nei kjæresten min, du får ikke komme. Ikke i kveld. Nå sier vi oss fornøyd» Han stirrer lett sjokkert på meg, vet ikke hva han skal si men grynter frem noe delvis uforståelig mens jeg henter en klut med kaldt vann, vasker pikken hans og presser den tilbake i buret, noe som igjen gjør meg så kåt at jeg nesten kommer nok en gang. Klenger meg inntil han, stryker ham over brystkassen og lar den ene hånda gli ned mellom lårene hans og klemmer forsiktig rundt ballene hans mens jeg hvisker «håper du får sove godt i natt og gleder deg til fortsettelsen». «Herregud, du gjør meg nesten sprø» stønner han. «Det er helt vilt å være så kåt, frustrert og usikker på samme tid, har aldri kjent noe lignende før» sier han mens han snur seg mot meg og gir meg er langt lengtende kyss. «Så deilig at du sier det» utbryter jeg. «Jeg husker hvor ivrig du var når lanserte lek med kuklås mens jeg ikke helt forstod spenningen og tenningen med dette. Hadde aldri trodd jeg skulle bli så tent av å bruke en sånn som en del av spillet vårt men denne kontrollen tenner meg helt vanvittig» nærmest hveser jeg mens du vrir deg mot meg og slikker brystvortene mine. Kjenner hånda di gli over magen min på vei ned mot målet mellom lårene mine. Jeg fjerner den bestemt samtidig som jeg legger en hånd på hodet ditt og sørger for at du fortsetter å slikke brystvortene mine. Lar den andre hånden min gli mellom bena mine og begynner å ta på meg selv mens jeg freser «sånn ja, fortsett, ikke stopp, slikk brystvortene mine» og etter noen sekunder spennes jeg nærmest opp i bro mens jeg kommer voldsomt. «Takk, det var fantastisk deilig men nå skal vi sove kjæresten min» sier jeg med salig stemme og klenger meg nok en gang inntil ham og lytter til pusten hans mens jeg med tå-trippende iver spekulerer i hva som foregår inni hans åpenbart kåte, frustrerte og forvirrede hode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krydderpar

Episode 4 av 4 - end of story:

 

Torsdag: Vi står opp tidlig, jeg møter ham på badet i det han kommer ut av dusjen. Ser på ham, gir ham et skjevt smil, et frekt blikk og spør om natten har vært god. Løsner håndkleet rundt livet hans, ser ned på fangen i stålburet, løfter blikket, stirrer ham inn i øynene mens jeg stryker ham lett på overkroppen og sier «det er vanvittig sexy å se deg sånn og kjenne på følelsen av å ha kontroll» Han sukker men med glød i blikket og svarer «dette er spesielt, det må jeg si. Sexy og deilig på en side og helt håpløst frustrerende på en annen side». «Perfekt, akkurat slik det skal være» svarer jeg. Vi kysser litt lenger enn vanlig og reaksjonen lar ikke vente på seg, pikken hans stanger mot buret, hele utstyret strekkes til det ubehagelige og vipper lett opp og ned. «Sånn, nå må vi spise» sier jeg med en slags moderlig bestemthet og river meg løs. Hører et svakt stønn som er en blanding av frustrasjon og forventning og kan ikke dy meg for tanken om at dette er mer sexy enn jeg noen gang hadde forestilt meg. Ikke minst med tanke at jeg vet hva som skal skje og det gjør ikke han – enda.

 

Ønsker ham lykke til med viktige møter på jobb mens jeg selv har hjemmekontor. Dusjer og steller meg, forsøker å konsentrere meg litt om jobb, noen telefoner og e-poster som må tas unna før klokka blir 12 og jeg får besøk, av vår faste flotte Bull. Kjenner på kåtheten av å snart skulle være «utro» og finne på lek og moro med min elsker mens mannen min strever på jobb, uvitende og innelåst. En følelse jeg ikke ante at jeg ville nyte slik jeg faktisk gjør. Det er så frekt og sexy at jeg blir kåt bare av å skrive om det. Finner fram noen sexy strømper som jeg trekker på meg. Det er ekstra pirrende å tenke på at det er mannen min som har kjøpt dem, han er en strømpefetisjist og simpelthen elsker å se meg i slike. Det er lenge siden han har sett meg i det, noe som også frustrerer ham i overkant mye. Dessuten er vi begge klar over at Bull også digger det. Da er det ekstra frekt å kunne ydmyke ham litt ved å bruke dem når Bull kommer og sørge for at vi har noen bilder av meg med dem på som mannen min skal få se senere. Bull dukker opp presis som han pleier. Sier «hei» med et smil, legger hendene på hoftene mine og gir meg et langt kyss. Vi går inn på soverommet, han legger meg ned på sengen, kler av seg selv og legger seg ved siden av meg og gir meg nok et vått, krevende og lekent tungekyss. Løfter seg opp, ser nedover kroppen min og forteller hvor deilig han synes jeg er mens hendene hans glir utforskende over kroppen min. og er ivrig, klar, hard og like fantastisk som han pleier. Vi knuller så lakenet både revner og blir gjennomvått, tar flere bilder, ler og koser oss slik vi pleier og han forlater huset etter en heftig time og jeg sitter igjen, ganske så utmattet, mildt sagt gjennomknullet og veldig tilfreds.

 

Samtidig kjenner jeg på iveren etter at mannen min skal ta meg tilbake. Vet at han sitter i et viktig møte til klokka 14, venter til klokka har passert sluttiden for møtet og sender ham en melding med et bilde der jeg suger den store deilige pikken til bullen mens jeg stirrer inn i kamera pluss et bilde av meg med undertøyet med klar beskjed om å komme seg hjem så jeg kan låse ham opp. Det tar ikke lang tid før han svarer at han er på vei. Jeg sitter klar i senga når han kommer, ansiktet mitt lyser av «gjennomknullet men vil gjerne ha mer», han får av seg klærne og jeg finner fram nøkkelen, låser ham opp, vi omfavner hverandre i senga mens jeg forteller om hvilken magisk stund jeg nettopp hadde mens vi tar på hverandre. Kåtheten stiger og vi ender opp i et herlig knull der han tar meg tilbake, jeg slipper kontrollen og lar han gjøre som han vil med meg. Og det gjør han. Tar meg hardt og lenge bakfra før han slenger meg over på rygg. Knuller meg heftig i noen minutter før han trekker seg ut, drar meg til seg, tvinger meg ned på kne ved siden av senga og spruter ladningen i ansiktet mitt, slik det sømmer seg for en tøs å få den.

 

Han spør om hele settinga har gitt meg det jeg ønsket og jeg svarer ja. Jeg spør tilbake og han sier at dette ble mer spennende og tennende enn hva han trodde. På spørsmålet hans om hva som skal skje neste gang svarer jeg «det skal ikke du tenke så mye på vennen min, det får du tidsnok oppleve».

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rudolf

Veldig flott og pirrende skrevet Fru Krydderpar :) Man må bare lese alt fra starten hver gang, selv om man har lest del 1-3 flere ganger :) Lykke til vidre på ferden, og ikke glem oss her på siden også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...