Gå til innhold

fredagskveld med full fres


leifen62

Anbefalte innlegg

dette skjedde i går

jeg og min bedre halvdel, satt hjemme og tok et glass vin. Vi blei enige om at vi skulle ta en tur på byen

Jeg sa hun fikk dresse seg opp med kort kjole.

Hun smilte og gjorde som jeg sa

Da vi hadde kommet fram til puben, satte vi oss ved et bord i hjørnrt lrngst inn

Vi fortsatte med litt vin og snakket sammen. Hadde lagt merke til at det blei kikket på henne da vi kom. Hun har sexy pene bein og en flott rompe.

Ikke rart de kikket

etter en tid begynte jeg å ta henne på beina, lenger og lenger opp. fant til slutt fram til fitta og kjente hun var våt. Forlangte da at hun skulle gå på do og fjerne trusa. Hun kikket på meg, men gjorde som jeg sa

Da hun satte seg igjen kjente jeg etter og som forventet var hun kjempevåt. Satt og fingret henne og såg at hun fikk det kåte ansiktet sitt.

 

etter en tid kom 2 av mennene som hadde stått ved baren fram til bordet vårt og spurte om de kunne sitte ned.

Vi sa ja, hadde fremdeles fingrene mine i fitta hennes

Etter en stund spørte den ene om han kunne få en dans, hun kikket på meg og sa ja

Kunne se at han hadde hånda si nede på rompa hennes

Dette fortsatte , ikke bare den ene men begge to. Så jeg skjønte at de kunne nok tenke seg mer

Da hun satte seg ned igjen, begynte jeg å fingre henne igjen, hun var så kåt.

etter litt gikk jeg på do, da jeg kom tilbake satt de begge tett rundt henne. Han ene flyttet seg slik at jeg kunne sette meg ved siden av henne igjen

Førte hånden min mot fitta igjen, hun stønnet og spredte sine bein. Litt etter kunne jeg kjennne en hånd til. Hun smilte mot meg

Forstod da at hun hadde blitt fingret av de begge

Han kikket på meg for å se om jeg kom med en reaksjon, men da jeg var rolig bare fortsatte vi i sammen

Sa da til konemor at jeg ville hjem. det ville hun også

Hun spørte om de ville bli med hjem

Noe de gjerne ville. Vel framme satte vi oss i sofaen, konemor fant frem glass og vin

Jeg spørte om vi ikke kunne få toppløs servering, noe hun sa ja til. Da hun bare hadde kjole blei hun stående foran oss helt naken, trusa forsvant jo på puben

Jeg sa at dette var service. hun serverte og jeg såg at han ene strøk henne mellom beina. Hun stønnet høyt og kunne nesten ikke skjenke vin

Eytter litt satte hun seg mellom de to. og de befølte henne overalt. Hun åpnet smekkene til begge 2 og tok ut begge kukene.Strøk de frem og tilbake. Bøyde seg ned og tok en av kukene i munn. så den andre. jeg blei steinhard

Det tok ikke lang tid før alle klærne forsvant. Snart hadde hun en kuk i munn og en i fitta. hun ga fra seg høye lyder. noe som tydet på at hun var i den syvende himmel

etter at den ene hadde kommet ganske så snart i munnen hennes, gikk jeg fram til henne og kjørte min kuk inn i munn og langt ned i halsen. Hun er jævla god på dette. det er en sykt deilig følelse når du kjenner at kuken glir ned i svelget. Jokket henne hardt. Noe som fikk fart på han som opererte fitta. Han kom i voldsomme tak.

Jeg sa da at vi går til senga. Vi bærte henne opp og la henne ned, sugde hennes bryst og de 2 andre skiftet på å suge fitta. Hun kom i voldsomme kramper. Etterpå sa jeg at en skulle legge seg ned på rygg og kjøre kuken i fitta, han andre fikk beskjed om å kjøre kuken ned i halsen hennes. Jeg entret henne bak og fikk kuken inn i rompa. Vi kjørte på det beste vi kunne. Han som hadde kuken nede i halsen kom først, lang ned i halsen hennes. Da sa jeg at vi også skulle tømme oss i munnen. så hun satte seg på kne. Hun fikk begge ladningene. etterpå la vi oss ned og der sovnet vi. Våknet tidlig på morgenen og fikk se min kone bli knullet bakfra. Sa da at hu fikk suge meg også, når hun gjorde meg kåt på morran. etter hvert våknet jo tredjemann også

Det er en annen historie.

Men tror at vi begge er fornøyd her vi sitter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...