Gå til innhold

Gjest Norwegianhubby

Anbefalte innlegg

Gjest Norwegianhubby

Dette er en historie som er 100% diktet opp :) Tenkte jeg skulle prøve å beskrive åssen første gang kunne vært for meg og dama, men fra bullen sitt perspektiv.

 

 

Sommerferien 2011

 

Endelig var ferien kommet og bilen min var fullpakket med kofferter. Jeg skulle bli med et vennepar til Danmark i en uke før jeg dro videre til Spania for min egen lille ferie. Vi skulle kjøre bilen min til Gardermoen før vi tok fly dit vi skulle..

 

Jeg hadde kjent Anne og Kristoffer i 6år nå, begynte med at vi bodde på samme bofellesskap en liten periode og fortsatte med filmkvelder/fester også videre.. Men en ting var helt sikkert. Jeg hadde aldri knullet Anne, eller befølt henne, men selvsagt hadde jeg sett på henne noen ganger da vi var på stranden. Hun var litt under 170 høy, formfull med litt kraftig rumpe, timeglass form og pupper som var store og akkurat faste nok til at det var sexy. Kristoffer var som "mannen i gata" ellers og som jeg skjønte var det ikke så vilt på soverommet deres.

 

Jeg var på alder med de, i midten av 20årene, og brukte mye av hverdagen min på jobb og trening.. Kanskje derfor jeg ikke hadde hatt kjæreste på 4 år. Riktig nok hadde jeg hatt noen ONS men de var helt OK.

 

Vel fremme i Danmark, etter en biltur med mye tullsnakk (selvsagt litt om sex), kunne vi endelig begynne å pakke ut tingene våre.. Vi hadde leid et sommerhus ved stranden, og standarden var veldig høy.

 

Den andre morgenen våknet jeg tidlig, nesten i takt med at sola stod opp. Jeg gikk ut på verandaen og la meg forsiktig ned i solsengen og ventet på at solen skulle steke skikkelig. Etter et par timer var solen oppe på himmelen og sendte varme stråler ned mot meg.. siden det var tidlig på morningen tenkte jeg at å sole seg i boxer ville vel ikke gjøre noe. Jeg vrengte av meg shortsen og sankt tilbake i en komfortabel stilling.

 

Klokken ble 11 og det var fortsatt stille i huset.. Etter noen timer i solen var jeg svett og lei, så jeg gikk inn igjen og begynte å finne frem dagens antrekk. I det jeg åpnet baderomsdøra hørte jeg en svak stønnelyd. Kristoffer og Anne hadde rom vegg i vegg med dusjen, og jeg antok at de var våkene.. Så jeg gikk inn på badet og skrudde på dusjen.. I det jeg steg ut av dusjen , helt naken, åpnet døra seg og Anne stresset inn på badet med hånden mellom bena.. Helt naken.. Hun satte seg på dosetet og slapp papirtørkle som hun hadde mellom bena før hun reiste hodet sitt opp og stirret på meg med TRILL RUNDE øyne..

 

"OII, du har vel sett alt og mer enn det?" sa hun

"Ja, jeg har vel det.. Og antar at jeg kan gjette hva du hadde mellom beina?"

Hun så på meg med et pinlig uttrykk i ansiktet.

"Hvis du gjettet at Kristoffer smiler bredt nå, der han ligger, så har du rett.."

"Var det jeg tenkte" sa jeg, før jeg fortsatte "Du burde vel ta en dusj nå, eller?"

 

"Japp.. Så fint at du har varmet opp dusjen for meg da" sa hun med et smil om munnen.

"Så fint at Kristoffer har varmet deg opp for meg da" spøkte jeg tilbake mens jeg kjente pikken min vokse der jeg stod naken med håndkle i hånden..

 

Hun bare lo før hun reiste seg opp, vasket hendene og gikk inn i dusjen..

Jeg antok at hun ikke syntes noe spesielt om spøken min, så jeg begynte å tørke meg mens jeg stod med ryggen mot dusjen.. Akkurat i det jeg skulle tørke kroppen min hørte jeg dusjdøren gikk opp før jeg kjente at håndkle ble dratt fra meg og kastet på gulvet..

 

"Jeg håper virkelig at du ikke spøkte i sta" sa hun og så på pikken min som var halvstiv..

"skal jeg være ærlig så gjorde jeg vel ikke det, men det skjedde ingenting...." Mer rakk jeg ikke å si før Anne tok tak i armen min og dro meg inn i dusjen..

 

"stå der" sa hun mens hun dyttet meg inn i flisveggen. Hun gikk raskt ned på kne og stappet pikken min i munnen.. Jeg er heldig utstyrt fra naturen, med mine 19 lange cm og 16cm i omkrets..

Jeg dro henne i håret bort fra pikken min og så alvorlig på henne.. "Sikker på at dette er så lurt a?? Kristoffer kan jo komme inn når som helst.."

 

"haha. Den minipikken slukner så lett etter han har fått komme så det er ingen problem"..Rakk hun å si før hun tok et skikkelig tak om hofta mi og kjørte pikken ned i halsen..

 

Herregud for en deilig munn tenkte jeg.. Hun stønnet mellom hver gang hun kjørte pikken ned i halsen. Jeg ble stivere og stivere mens hun ga meg livets blowjob.. I det hun dro pikken ut av halsen for å trekke luft tok jeg tak i henne og løftet henne opp før jeg førte fingrene ned mot fitta hennes.. Jeg kjente Kristoffer sin dose, men ga faen, for fitta hennes var våt og ukjent territorium! Etter jeg hadde fingret henne til en liten riste-orgasme følte jeg at tiden var inne for å virkelig gi henne en opplevelse..

 

Jeg snudde henne med ansiktet mot veggen mens jeg dro rumpa ut mot meg. Jeg heiste hendene hennes opp etter veggen og holdt de fast med en hånd, mens jeg førte pikken min mellom bena hennes med den andre..

Pikkhodet mitt fant fort frem til henne våte åpning. Jeg satte pikkhodet mot åpningen og presset på.. Et ynk kom ut av Anne før jeg førte pikken min så langt inni henne så jeg fikk den..

 

"Å FY faen.. Herreguuuuuuud!!" Var alt hun fikk trykt ut av seg mens jeg kjørte henne hardt oppetter veggen.. De varme dusjstrålende rant nedover kroppene våre som dampet av kåtskap og sex..

 

"HVA FAEN ER DET DERE GJØR?????????" Kristoffer stod i døråpningen og stirret forskrekket på oss.. Jeg så ansiktsuttrykket hans gikk fra sint, til sjokkert, til endelig et lite smil..

"Så dette er grunnen til lydene jeg våknet av... Jeg trodde aldri dette om deg Anne.. Hva sk....."

"Hold kjeft Kristoffer.. Du har den ynkelige pikken din å takke for at jeg fikk lyst på Trygve!" "Han fyller meg og knuller meg 10 ganger bedre enn alle gangene dine, samlet!"

 

Jeg skvatt til av uttalelsen til Anne, men kjente at fitta hennes strammet seg og at hun kom til å komme.. I det hun skulle åpne munnen for å forsvare vår lille økt ble hun avbrutt av en massiv orgasme som buldret gjennom kroppen hennes.. Jeg kjente fitta pulsere mens bølgene med orgasme gikk igjennom henne.. Kristoffer ble helt stum før han begynte å fikle med minipikken sin.. Tydeligvis likte han det han så for jeg kunne antyde en liten reisning..

 

I det orgasmen til Anne var ferdig tok jeg et skikkelig tak om hoftene hennes og kjørte på.. Nå var det min tur til å få orgasme..

Jeg skrek ut at det ikke var langt unna. "Tøm deg inni meg.." Sa Anne mens hun stirret hånende på Kristoffer..

Som sagt så gjort, jeg sendte en kraftig ladning inni Anne mens hun stønnet høyt. Jeg kjørte pikken min ut og inn mens spermen flommet ut og dro pikken ut før jeg sank sammen på kne..

 

"den dosa der skal du ha trøbbel med å slå, Kristoffer" sa jeg mens jeg lo i hans retning..

Anne og jeg dusjet ferdig mens Kristoffer stod inntil dusjdøra og betraktet oss..

 

Fra den dag ble Kristoffer en veldig underdanig mann mens jeg ble tatt inn i varmen under dyna til Anne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...