Gå til innhold

Spennende fortid eller slutty øyeblikk


Dirtyd

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Fant ikke en tråd på det fra før, men..

 

Vet ikke om det er flere enn meg som synes det kan være spennende og ikke minst tennende å høre fra hennes fortid når stemmingen er der og man er trygg på hverandre.

 

Det har vært mange hete dialoger der jeg har fått spørre og hun forteller detaljert tilbake.

 

Kanskje noen her inne også har opplevd å høre noe fra sin som er tennende., og som ønsker å dele?

 

Kan begynne med.., det var blant annet herlig at hun etter litt nøling fortalte detaljert hvor grov og tykk eksen var, og hvordan han pleide å dekke hu med loads av sperm og gi hu facials ganske ofte. Samtidig hvor mye mer oral sex de hadde. Eller, nærmere sagt, hvor mye mer hu sugde han. Og hu elsket det. Han var en god elsker og hadde ikke minst deilig pikk. Som hun var veldig glad i å leke med. Hennes egne ord.

 

Var rimelig spesielt og vilt tennende å forestille det for meg selv.

 

Jeg vet delvis hvem han er og har møtt han par ganger, men ikke etter det hun hadde fortalt.

 

Selv om hun begynte å utforske HW stilen med meg, har hun definitivt hatt en fortid der hun har lekt og utforsket en del på egen hånd.

 

Synes også det er spennende å høre om «slutty» sidene av hotwifes, så er bare å tilføye om noen har noe spennende å fortelle.

 

 

DD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hei,ja jeg har det akkurat som deg. Jeg tenner veldig på å høre om fortida til dama mi. Her så heldig at jeg har ei som tenner på og fortelle meg om det når ho er i form. Og ho har og ei ganske å hælig fortid med div gode opplevelser. Da både tre kant med en x og hans kompis. Og sex med ei jente mens samme x'n såg på. Tre kant med et par. Og sex på utrulig mange offentlige plasser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...