Gå til innhold

På jobben.


Gard

Anbefalte innlegg

På jobben til kona har det begynt en ung dataingeniør, 20 år yngre, alltid høflig, oppmerksom og velkledde. De samarbeider tett for å skifte systemerer og oppgradere firmaets data nett noe som gjør at de har mange møter og er på reise sammen. Hun forteller at hun da det er naturlig under møtene bøyer seg lit ekstra framover slik at kløften i blusen vises godt og han senker blikket og er svært fasinert av hva han ser, rødmer beskjedent. Han følger også hennes lille struttende sexy rumpe med blikket da anledningen byr seg. Hun forteller at han virker beskjeden og ikke særlig erfaren med kvinner. Små kompliment og blikket hans viser økende interesse. En dag de var på reise spurt hun om han hadde en kjæreste, hadde svart nei, men fortalt at han ønsket en ”Milf”.

I går etter en deilig sexy kveld mens vi lå og småpratet, fortalte hun at hun hadde tanker om å prøve å forføre han på deres første reise etter ferien. Hun spurte om det var ok og lovet meg full rapport, samt melding før og etter… Ba at hun senere tar han med hjem så jeg får se dem knulle..Jeg ble kåt ved tanken på henne med en ung mann mellom beina og hun blir også kåt ved tanken. Hun ber meg knulle henne i rumpa og jeg lar kuken gli sakte inn i baken samtidig med to fingere i fitta, hun hyler ut i ekstase idet hun kommer i en voldsom orgasme. Vi sovner med pikken i rumpa………. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...