Gå til innhold

Knullejenta mi. Verdens letteste knull ;)


Gjest ToTilForHenne

Anbefalte innlegg

Gjest ToTilForHenne

Vi er et par som elsker å nyte hverandre. Men nesten enda mer elsker vi å dele ut venne til kos. Hun er en helt fantastisk deilig dame som er omniseksuell: hun kan få orgasme på et utall forskjellige måter. Jeg har fått henne til å komme ved kun å knulle henne i munnen og når jeg spruter inn i ganen hennes så kommer hun! Hun er skikkelig sæd tøs som alltid svelger instinktivt.

 

Hun er en av verdens mest lettpulte damer og stort sett alltid så kåt at de fleste menn blir helt ville. De får lyst til å pule henne der og da og hun lar dem! Hun har kommet nypult hjem til meg et utall ganger og jeg elsker at hun blir begjært av kåte menn. Vi var sammen av og på i mange år før vi flyttet sammen og jeg skjønte fort at hun ble knullet på veldig mye. Tidvis hadde hun mange elskere samtidig og i de villeste periodene var hun nymfo med 5-6 karer hver uke, inkl meg. Vi er sykdomsfrie og praktiserer sikker sex hvis man ikke kan vise til verifiserte prøver. Hun er med på nærmest alt og elsker å drikke sæd som prikken over i-en.

 

Hun har latt seg pule på nærmest overalt og de fleste som stikker i henne blir fort avhengig og vil gjerne stikke mer (det var sånn jeg ble hooka på henne. Jeg starta å pule på henne og måtte bare ha mer og mer...). Hun lar menn leve ut sine innerste grisefantasier og da vil man gjerne svinge seg mer med henne. Jeg har latt henne være med på hyttetur med 5 karer en langhelg og de gjorde stort sett ikke annet enn å pule på henne hele helgen. Hun kom hjem og satte seg ned på meg, jeg kunne kjenne hun var skikkelig gjennompult. Jeg syns det var fantastisk å knulle på henne og vite at hun hadde blitt brukt som knulledukke i flere dager. Gutta hadde nesten bare tømt seg i munnen på henne, så hun hadde fått i seg grundige doser med protein hele helgen. Hun hadde tidvis ligget og sovet i en seng, men gutta hadde fortsatt å pule på henne for det, og hun bare lot dem! Skulle ønske jeg var med, i det minste bare som flue på veggen!

 

Hun har vært på sommerfest ute på kvelden og da hun skulle tilbake til huset kommer en fyr som hun ikke har hilst på engang som tydeligvis er steinkåt på henne. Han tøyser litt med henne og får henne med seg inn i et skogholt. Der tar han henne rundt hoftene, snur henne rundt. Hun skjønner instinktivt hva han vil og bøyer seg svakt fremover. Han tar henne i skrittet og stikker pikken i henne bakfra under 2min etter de forsvant inn i skogen. Hun visste ikke engang hva han het og her står hun med rompa I været og blir knulla uhemmet på! Han står og puler på henne I nesten ti minutter før han trekker seg ut og spruter store mengder sæd på ryggen hennes. Hun trekker kjolen ned og de går tilbake til huset. Da de kommer tilbake så kommer tilfeldigvis en annen fyr som har hatt seg med henne før. Han ser de kommer fra skogen og han følger etter dem inn huset for å hente drikke. Det min lille sædtøs ikke har tenkt på er at hun nå har store våte flekker på ryggen fra spermen på ryggen! Fyren som akkurat har knulla henne forsvinner til badet og når hun er på vei ut med mer drikke så kommer den andre fyren etter henne. Han skjønner tegninga, at hun er helt nypult og vet hvor tøsete hun er og ser sitt snitt til flørte litt med henne. Han prater litt med henne og får henne til å komme etter seg til det samme skogholtet. Han "spør henne ut" om hva som skjedde her før han løfter på kjolen hennes og lurer på om hun ble knulla på her. Hun fniser det bort, mens hans allerede er godt igang med å ta på henne. Han skjønner at her er det bare å kjøre på så det tar ikke lenge før han har fått kuken i henne og står og puler på henne. Han har knullet henne flere ganger tidligere så han vet å benytte seg av at hun gladelig tar spruten i munnen. Han knuller henne fort og heftig og setter henne ned på huk og spruter alt i munnen hennes. Han kler på seg og bare går! Om litt kommer hun også tilbake til festen og bålet. Hun ser tydelig herja ut og det var ganske åpenbart for flere der at hun hadde "hatt det moro" I en halvtime. Hun trodde de fleste der skjønte at hun hadde blitt knulla på, men ikke at de hun hadde litt pult på av to stykker rett etter hverandre. Det var deilige sædtøsa mi det! ;DDD

 

For mange er det å være sammen med en real pulejente langt over streken, men for meg er det en salig nytelse å vite hvor mye sex hun har hatt. Det er en slags valuta som jeg aldri får nok av. Hun har til tider vært det mange kaller felleshøl og har latt seg bruke til sex lettere enn de fleste går på butikken. Hun har vært "innom" flere guttegjenger og blant noen av dem så har nesten alle pult på henne, de fleste av dem om og om igjen. Hun ble kjent før min tid blant noen guttegjenger some "kosejenta" og alle visste at hun elsket å bli knullet på. Det var sjelden "organisert", men alle visste at hvis man fikk med henne hjem, så kunne man knulle på henne. Det var alltid noen lure smil til den som dro fra en fest med henne fordi man visste at de kom til å ha det særdeles hyggelig. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
hei er keen ta kontakt..

 

Du har bare for noen dager siden fått en kommentar fra en av våre brukere ang at du bør begynne sjekke ut profiler før du legger ut kommentarer. Dette er en gjesteprofil, hvilket vil si at de ikke lenger er registrert her!

Og i tillegg; dette er fremdeles ikke noen kontaktannonse. Du har skrevet et liknende innlegg i denne tråden tidligere som også da ble slettet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...